Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "BLÁHA, Ivo"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- BubákPatríková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Bubák se snaží polekat malou holčičku. Zkouší nejrůznější prověřené metody, ale neúspěšně. Nakonec se role obrátí a bubák je sám vyděšený.
- Jakoby se mě dotkla jakási předzvěst smrtiKlusák, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Má práce na tomto filmu spočívala v komplexní tvorbě zvukové složky. Cílem bylo vytvořit zvukové hudební kompozici doprovázející vnitřní monolog.
- Václav Trojan a Jiří Trnka - tvůrčí spolupráceŠvorc, David(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Bakalářská práce na téma: ?Václav Trojan a Jiří Trnka ? tvůrčí spolupráce? má přiblížit uměleckou spolupráci dvou zakladatelských osobností českého animovaného filmu. Zvláštní zřetel je kladen na pozici a úlohu Václava Trojana jako skladatele filmové hudby pro animované filmy. Autor bakalářské práce se pokusil pomocí zvukově dramaturgického rozboru vybraných filmových děl ukázat, jak se mění základní koncepce filmu - od koncepce hudebně pohybové, ve které má hudba dominantní postavení (filmy Špalíček, Císařův slavík), přes postupný ústup od této koncepce (ve filmech Bajaja, Osudy dobrého vojáka Švejka), k jejímu vrcholu (Sen noci svatojánské) až po poslední spolupráci uvedených autorů (film Ruka), kde se závislost hlavních složek filmu zásadně proměnila.
- Zvuková dramaturgie ve filmech Alfréda HitchcockaPatríková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Práce přibližuje zvukovou stránku díla režiséra Hitchcocka. První část se zabývá vztahem A.H. ke zvukovému filmu. Přibližuje jeho filmový styl, jeho názory na vznik zvukového filmu a přístup k práci se zvukem. Druhá část práce je zaměřena na rozbor zvukové dramaturgie v devíti vybraných filmech. Práce je doplněna ukázkami klíčových pasáží na DVD.