Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "ŠEC, Martin"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Audiovizuálni digitální kopieTodorov, Simon(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-24V dnešním multimediálním světě existuje spousta prezentačních možností audiovizuálního díla a každý z nich má svá specifika. Tato diplomová práce se zabývá parametrickým popisem, co je audiovizuální digitální kopie a jaké jsou vhodné kopie pro různé účely, jaké jsou procesy zpracování a uchování digitální kopie. Účelem této práce je vybudovat kompletní představu o audiovizuální digitální kopii a porovnat digitální proces s klasickým laboratorním filmovým procesem u vzniku, prezentaci a archivaci audiovizuálního díla.
- Čtverec času rychlosti vysokéBeneš, Marcel(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-26V této práci se zaměřuji na úzké profesní odvětví ve filmovém průmyslu, jehož počátky sahají do druhé poloviny 19. století. Tedy do doby, kdy fotografie procházela řadou důležitých technických vývojů a vylepšení. Jedním z těchto významných pokroků byl i vývoj vysokorychlostních kamer. Díky využití této techniky k vysvětlení diskutabilních faktorů, vyřešení nespočtu vědeckých záhad a studiím včetně jaderných testů nebo raketového programu se její evoluce stává součástí vizuální kultury ve filmovém a reklamním průmyslu. Tam působí jako výrazový prostředek k interpretaci emocí, stanovuje filmový čas či klade význam na efekt vnitřního fungování věcí.
- Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramanaPecháček, Miloslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-09-25Jakou roli a vliv má v současné době klasická prezentace filmového díla a jak ovlivňuje profesi kameramana a celý filmový průmysl? Zkoumáním zobrazovačů současných i minulých se práce zabývá jejich pozicí v prezentaci filmového díla. Zda-li je klasická prezentace stále klasickou, nebo už je dávno zapomenuta a vystřídají ji jiné technologie má práce za úkol objasnit, ať už srovnáváním po technologické stránce nebo psychologického charakteru. Jakou cestou se bude dále prezentace vyvíjet, se práce snaží pomocí zmíněného zkoumání rozklíčovat.