Katedra režie - KR / Department of Film Directing
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra režie - KR / Department of Film Directing podle vedoucí "CHYTILOVÁ, Věra"
Nyní se zobrazuje 1 - 16 z 16
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Bakalářský film: KrajinaPark, In Kyeong(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-18Hlavní hrdinové jsou v současnosti na cestě. Ještě cestují a přitom na cestě stojí a cosi objevují díky právě počínající cizosti.
- EntertainmentJelínek, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21Film o plynutí času
- Funkce barvy v hraném příběhuTuka, Josef(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Práce se zabývá významem-definicí barev (z hlediska psychologického, semiotického či typologického) v kontextu filmové řeči.
- Mezi dobře a lépeMaráky, Daniel(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Příběh muže, který neví jenom existuje. Když už má člověk vše hmotné co potřebuje, přichází neklid a pak změna, která je neodvratná.
- NadějeKobler, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Obtížné psychologické období homosexuálního mladého chlapce umírajícího na Aids
- Nese mne vítrBogdanovič, Marko(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-18
- Podivuhodný případKobler, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Analýza díla umělce Benjamina Buttona
- Poučení z nové česko - slovenské vlnyMaráky, Daniel(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Snahou mojej bakalárskej práce je vystopovať na 5 - 6tich prípadoch filmov novej ČS vlny spoločné prvky filmovej reči tohto doležitého obdobia. Zamerám sa najma na originalitu, ale aj klišé týchto spoločných čŕt. Jednou špecificky a výrazne doležitou sférou práce bude aj sledovanie dokumentaristických postupov využitých vo filmoch novej ČS vlny. Zaoberať sa budem predovšetkým tými dodnes účinnými a z dnešného pohľadu stále aktuálnymi prípadmi /Strop, O slavnosti a hostech, Démanty noci, Intimní osvětlení, Perličky na dně, Sousto, Postava k podpíraní,....atď/
- Přístup autora k filmovému vyprávění - cesta k hodnotě filmuSaska, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-18Bakalářská práce se zabývá myšlenkou, kde se vlastně může nacházet ona hodnota filmového vyprávění.
- Třináctý týdenBřezina, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-21Film zobrazuje emocionální rozpoložení těhotné dívky jako změnu životní role, která nutí přijmout zodpovědnost a znovu ustavit svoji pozici ve světě.
- V jiném stavuKunst, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-02Jeden den a tři ruzne příběhy.
- Vnitřní monologDuponchel, David(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-10-12Význam vnitřního monologu ve filmu
- ZoufalciRudolfová, Jitka(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-05Hraný film.Životní bilance ve třiceti v podání šesti dlouholetých přátel je ústředním tématem filmu Zoufalci. Všichni hlavní hrdinové se kdysi z rodného menšího města odstěhovali do Prahy a po rozmanitých životních zkušenostech již dávno nežijí v oné zdánlivě nikdy nekončící euforii z bezstarostné budoucnosti. Dokáží si už teoreticky definovat, co v životě nechtějí, ale zároveň si nejsou jisti tím, co by chtěli. Při jednom společném setkání se rozhodnou zkusit zrealizovat svůj dávný plán ? společný život na statku.