Katedra kamery - KK / Department of Cinematography
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra kamery - KK / Department of Cinematography podle vedoucí "HYNEK KRÄMER, Kristian"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Etika a morální postoje kamaramana, obzvláště v dokumentárním filmuStretti, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-10-12Tato práce se zabývá etikou a morálními postoji kameramana, převážně z pohledu dokumentárního filmu. Nejprve se zabývá filosofickými východisky, dále pohledem na etiku z úhlu křesťanské theologie, poté východisky z výtvarného umění a etikou z pohledu digitální fotografie. V kapitole etické a morální zákony v profesi kameramana, se zabývá etickými principy kameramana v hraném a dokumentárním filmu. V poslední kapitole se zabývá zkoumáním podkladů k etickému kodexu kameramana.
- Ostrost a neostrost zobrazení jeko jev i výrazový prostředekMilota, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Ostrost a neostrost je jedním ze základních vyjadřovacích prostředků filmu i fotografie. U filmu je navíc tento prostředek rozšířen o možnosti proměny během trvání záběru a s pohybem v obraze. Jeho ovládnutí je do jisté míry dílem citu, či talentu, nelze ho však využít bez základních technických znalostí.
- Způsoby snímání sportovních přenosůPtáčník, Jaroslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-04Úloha hlavního kameramana při snímání sportu jednou a více kameramai. Základní způsoby snímání sportu při jednokamerovém snímání, rozdíly při snímání více kamerami historický vývoj snímání sportu Rozmístění kamer na sportovištích. kamerové platformy, konstrukce a jejich umístění v rámci sportoviště prostředky pro pohyb kamery využívané v TV přenosu (pole cam, čipové kamery, kamerové jeřáby, lanovky,?.) situační plánky jednotlivých sportů porovnání ČR a okolí