Katedra produkce / Department od Arts Management
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra produkce / Department od Arts Management podle vedoucí "DEUS, Michal"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Ferman onlinePolák, Ondřej(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15Práce nejprve mapuje současnou praxi v tvorbě fermanu jako hlavního pracovně-organizačního dokumentu v divadelním prostředí. Zabývá se formou uveřejňování informací v něm a jejich další distribuci zainteresovaným osobám. Dále navrhuje způsoby přechodu na tvorbu a správu agendy fermanu online. Popisuje a hodnotí stávající nabídku systémů na správu a sdílení agendy ať již jsou nebo nejsou primárně určeny pro divadelní provoz. V poslední části práce definuje návrh funkčního modelu systému Ferman online ? Online systému na správu a sdílení pracovních úkolů a volného času v divadelním prostředí. Definuje systém, popisuje jeho funkci, představuje jeho uživatelské přístupy a jejich možnosti, ukazuje jeho možné současné a budoucí použití. Závěrem mapuje náročnost zavedení systému, zmiňuje právní otázky spojené s jeho vývojem a použitím a nakonec nastiňuje reálnost jeho použití.
- Mediální partnerstvíKalinová, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-10Abstrakt Tato práce se věnuje mediálnímu partnerství, jako jedné z možných variant propagace divadelních subjektů. Mým hlavním cílem bylo zmapovat český mediální trh a stručně charakterizovat, jaké typy médií na něm působí, jak k mediálnímu partnerství přistupují, jaká kritéria si stanovují pro různé formy partnerské spolupráce a jaký to má pro jednotlivé strany přínos. Dále se zde zabývám problematikou samotného pojmu ?mediální partnerství? a absencí jeho právní úpravy. Média kategorizuji ze dvou hledisek: podle čtenosti / sledovanosti / poslechovosti / návštěvnosti a podle cílové skupiny, která hrají podstatnou roli při výběru mediálního partnera. Značná část práce je věnována konkrétním příkladům jednotlivých typů médií a jejich přístupu k partnerským spolupracím. Práce Mediální partnerství by měla čtenářům přiblížit současnou praxi v médiích a pomoci jim zorientovat se při hledání vhodného mediálního partnera. Kromě informací o možnostech spolupráce zde mohou případně najít i inspiraci, jaké služby od potenciálního mediálního partnera mohou požadovat a co mu v rámci protiplnění nabídnout.