Katedra produkce / Department od Arts Management
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra produkce / Department od Arts Management podle vedoucí "DEUS TEST, Michal"
Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Internet jako prostředek propagace divadlaPatzelová, Eliška(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-18Práce ?Internet jako prostředek propagace divadla? se zabývá tématy Internetového marketingu. Pokouší se na dvou rozdílných modelech divadla názorně zachytit, jaké nástroje Internetové reklamy jsou pro daný model optimální a finančně nejméně zatěžující. Motivem ke vzniku této práce byl vzrůstající tlak ze strany elektronických médií. Aby nezisková sféra nezaostávala daleko za světem komerce, kde jsou nástroje Internetu bohatě využívány, cítili jsme potřebu přehledně diferencovat nástroje Internetového marketingu na příkladu konkrétních divadel.