Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "KOPECKÝ, Lubor"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Dokumentární dílo 2.0 a jeho dominantní rysy ve vztahu k divákoviTichá, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-08Práce se zabývá problematikou dokumentárních děl 2.0. Její první a druhá část specifikuje, jakou roli hraje tento termín v kontextu moderních formátů dokumentaristiky, které v posledních letech sice získávájí na popularitě, méně však na teoretizaci. Předmětem první části této práce je vysvětlit, co pojem dokumentární dílo 2.0 vlastně znamená, na jakých principech funguje a jakými způsoby je možné jej členit. Třetí část práce analyzuje dominantní rysy dokumentárních děl 2.0 a následně je demonstruje na konkrétních příkladech projektů. Rysy, které práce popisuje, jsou: mozaikové uspořádání, kolážové pojetí, možnost explorace, investigativní přístup, subjektivní pohled a využití dat diváka. Cílem práce je tedy specifikovat dominantní rysy, které v sobě dokumentární díla 2.0 nesou, a jimi nastínit principy, na kterých celá tato moderní tvorba pracuje s divákem.
- Financování a marketing lokální browser -based online hryBerlinger, Michal(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-17Trh s prohlížečovými hrami je kontrolován německými studii, která vyrábějí mezinárodní hry pro celý svět. Vypadá to, že nikdo jiný nemá šanci uspět. Přesto však znikají leckdy zaímavé lokální projekty, které pokryjí díry na trhu. Velmi často jde však o hobby projekty. A já si tak pokládám otázku, zda je možné tyto hry dělat na lokální úrovni s profesionálním přístupem. Nejsem si jistý, zda na tuto otázku odpovídám, ale určitě navrhuji postupy, kterými se případně vydat.
- Možnosti financování v herním průmyslu v České republiceUlrychová, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-08Tato bakalářská práce mapuje možnosti financování počítačových her v České republice. Tyto možnosti jsou vytyčeny v osmi formách financování. V práci je kladen důraz na diferenci mezi herním a filmovým financováním. Práce pracuje s rozhovory s herními vývojáři, pedagogy a teoretiky.
- Možnosti šíření eSportuReitler, Oliver(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-11Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti šíření esportu. Práce bude tedy pojednávat o historii esportu, specifikách obsahu, platformách a o streamování. Téma je poměrně nové, proto z velké části budu čerpat z internetových odkazů, ale také od lidí z oboru.
- Vývoj počítačových her od roku 1989 do současnostiPinkava, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-14Práce se zabývá vývojem počítačových her od roku 1989 do současnosti. Rozděluje hry na jednotlivé typy. Ukazuje průběh vývoje na konkrétních příkladech z herní historie.