Katedra nonverbálního divadla / Department of Non-Verbal Theatre
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra nonverbálního divadla / Department of Non-Verbal Theatre podle vedoucí "HYBNER, Boris"
Nyní se zobrazuje 1 - 20 z 25
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Absolventské představení -" Jako každý rok"Zhigunova, Ekaterina(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-08
- BalagániPavuková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Komediální studie lidí a loutek inspirována ruským jarmarečním divadlem Balagan.
- "Clown a šašek"Zhigunova, Ekaterina(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-08Tato práce pojednává o podstatě a historickém vývoji klauna a šaška a snaží se najít rozdílné i společné rysy těchto komických postav.
- Esej o žánrechPavuková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Studie žánrů, ve kterých hlavní roli hraje herec, to znamená žánrů divadla a filmu. Studium zvláštností, prostředků a technik různých žánrů. Demonstrace jednotlivých žánrů na jednotlivých příkladech.
- ExilMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Hlava Nina : Varieté postavené na hlavuHlava, Nina(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Jindřiška Křivánková: ČarodějKřivánková, Jindřiška(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02
- Klaun a jeho humorVláčil, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10Tato magisterská práce se snaží ukázat krásu a jedinečnost postavy nazývané klaun. Obsahuje popis a vysvětlení jednotlivých charakteristických rysů klauna, čímž je vytvořena pomůcka pro herce, kteří se touto postavou zabývají nebo by se jí v budoucnu chtěli věnovat. Příjemným zjištěním je skutečnost, že postava klauna má význam i v dnešní době a že si klaun stále nachází své publikum, které je složeno jak z dětských, tak i z dospělých diváků.
- Klimová Jana : RomanKlimová, Jana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- KomediantPikalík, Daniel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-05-30Komediant je tím, čím svět není, čím by být měl, jsou laskavou výčitkou těm, kteří nám a sobě stěžují beztak těžké přežívání.
- Ladislav FialkaVizváry, Radim(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-04Tato magisterská práce popisuje profesní život Ladislava Fialky. Zahrnuje popis jeho šesti představení, některé dochované rozhovory a názory o jeho tvorbě, vzpomínky na člověka L. Fialku, sebereflexi a rozbor umění pantomimy Ladislava Fialky.
- Michaela Ziková: Ta...jemná legraceZíková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02
- Mišíková Barbora : RomanMišíková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-08
- Mléčková Zuzana : ExilMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Němý film jako zdroj inspiraceMléčková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-08
- Oleksiy Bichek: MichelagnioloBychek, Oleksiy(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02Mimodrama Michelagniolo obsahuje výjevy ze života Michelangela Buonarottiho, snad nejslavnějšího sochaře všech dob, ale především člověka titánských duševních schopností. Přes všechny životní obtíže dokázal propojit své nazírání krásy lidského těla a víry ve fascinujícím uměleckém díle. Tam také vidí svou největší službu jak lidem, tak Bohu.
- Pavel Richta - MotivaceRichta, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-06-10
- Pavel Richta: Black outRichta, Pavel(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-06
- Příbuznost v oblasti tance a pantomimyVaculíková, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-08
- Principy komična nejen v mimickém divadleZíková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-02Tato bakalářská práce se zabývá významem komična nejen v mimickém divadle. Snaží se o odhalení postupu, jak vyvolat a použít komično správným způsobem. Součástí této práce je teoretický rozbor techniky komična, hlavních názorů na podstatu komična a jeho podmínek.