Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation podle vedoucí "ČIHAŘOVÁ, Libuše"
Nyní se zobrazuje 1 - 14 z 14
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Bakalářský film: DušičkyBohuslav, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Je 2.listopadu, dušičky, uctvívání pámátky všech zesmulých a jejich duší.
- Bakalářský film: ObzorRosová, Helena(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Na osamělém ostrově žije malá skupina lidí. Nic jim neschází, až do chvíle, kdy uvidí podivnou záři na obzoru. V touze po odhalení jejího tajemství zničí celý svůj ostrov a nakonec i sebe.
- HairdressingIshida, Kaoru(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-19To je kreslený film. Příběh se odehraje ve městě, kde bydlí lidé, kteří mají rostliny místo vlasů.
- HlavolamBubáková, Dana(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-03Animovaný film, ktorý vznikol kombinovaním manipulovanej digitálnej fotografie s 2D a 3D počítačovou animáciou.
- HomelandMarfil Atienza, Juan De Dios(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-03Příběh o samotě, lásce a statečnosti. Emoční dání si sbohem, které vedek porozumění sobě samému. Postavy jsou donuceny vyřešit tento problém. Díky němu nakonec k naleznou svůj osud a zároveň objeví i cestu k němu
- Já.Ty.My.Hájek, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-08Příběh filmu Já.Ty.My vypráví o malé holčičce, která se po celosvětové katastrofě probudí na hřbetu obrovské velryby. Všude je voda a na Zemi zůstaly jen malé ostrůvky. Velryba odveze holčičku na jeden z opuštěných ostrovů. Po nějaké době holčička objeví na ostrově také malého chlapečka. Jsou jedinými lidmi na Zemi. Mezitím se však velryba přemění do své skutečné podoby - obrovského hada. Zákeřné zvíře vyčkává v koruně nádherné jabloně. Když děti uvidí krásně červená jablka, chtějí jedno z nich ochutnat. Avšak jak se chystají do jablka zakousnout, uvidí v jablku strašlivou vizi toho co by se stalo, kdyby tak učinili. Odhodí jablko pryč. Had zemře. Děti si následně žijí svůj spokojený život v Ráji, obklopeni zvířaty a panenskou přírodou.
- Kelt, dům a stromŘímánková, Jitka(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-23Krátkometrážní animovaný film s prvky fantasy, pohádky a dramatu. Tématem je příběh dvou manželů z počátku 20. století, kteří si postaví dům v místě, kde byl před mnoha lety pohřbený keltský bojovník. Duch Kelta se brzy probudí k životu a začně o mladou manželku usilovat prostřednictvím alternativní reality, kterou vytvoří ve sklepě domu. Námět filmu je částečně inspirovaný skutečnou událostí, která souvisí s naší rodinou. Film je vytvořený technologií kresleného filmu, se zaměřením na vytvoření osobitého autorského výtvarného stylu - jedná se o ruční kresbu z velké části pomocí pastelek.
- Kouzlo okamžikuHájek, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-19Animovaný poetický film pojednává o kouzlu okamžiku v životě jedné stařeny. Kolem ženy projíždí cirkus, za nímž jde klaun. Všimne si ženy smutné a sešlé stářím a zastaví se u ní. Začne ji rozesmívat. Žena nejdříve nereaguje,až po chvilce zvedá oči a začíná se smát. Smíchem omládne až do svých sedmnácti let. Klaun ji požádá o tanec. Tančí spolu, radost ze života a mládí vidíme z každého jejího pohybu. Klaun si ale všimne,že se mu cirkus vzdaluje a tak posadí dívku zpět na lavičku, kde zestárne do původní podoby. Klaun běží za cirkusem a ještě před pár okamžiky smutná žena se již usmívá.
- MatkaBartošová, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-19Tento film pojednává o domácnosti, ve které žije podivná matka se synem. Líčí jejich vztah a společné soužití v samotě a smutku. Je to příběh o posedlosti a o prázdnotě, i o tajemství, které se na konci filmu rozuzlí. Tento osmiminutový film je vytvořen 2D technikou v programu photoshope a flash. Jednoduchá linka černobílých počítačových kreseb doplněných reálnými strukturami, vytváří spolu s pomalým střihem a temným zvukem ponurou atmosféru.
- Přínos týmové spolupráce při tvorbě animovaného filmuKarhánková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-16V této práci se věnuji využití týmové spolupráce při tvorbě animovaného filmu. Práce obsahuje náhled na základní specifika animované tvorby, na rozdílnost autorského a týmového přístupu v tomto oboru, spolu s pozitivními i negativními aspekty. Práce dále představuje základy teorie týmové spolupráce a jejich možnou aplikaci při procesu tvorby animovaného filmu dopomáhající k dosažení lepších výsledků. Tyto principy shrnuje závěrečné osobní zhodnocení režisérky, obsahující zkušenosti nabyté při tvorbě bakalářského animovaného filmu.
- Prosím, vstupteProvazníková, Pavla(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-23Filmový animovaný experiment se snaží zachytit obecný moment vzniku myšlenky v myslích anonymních postav. Parapsychologické pojetí lidského vědomí ve filmu odkazuje k jednomu universálnímu zdroji myšlenek.
- Swimming poolHetmerová, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-18Animovaný film o nočním setkání dvou plavců, kteří po společném večeru v bazénu zjištují, že oba patří mezi společensky nepřijatelné jedince. Vzniká pouto, které i přes rozdílnost jejich fyzické podoby se změní v lásku.
- Usnula jsemDufková, Kristina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-03Animovaný 20minutý film Usnula jsem vznikl na motivy staré mexické legendy. Kdo usne na hrobě, probudí se v zemi mrtvých. To se přihodilo i hlavní postavě filmu, Miroslavě. Snímek vypráví její strastiplnou cestu zpýtky na zem, mezi živé. Film je kombinací kreslené animace, 2D a malby olejem na sklo.
- Večerníček - český fenoménŘímánková, Jitka(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-23Má bakalářská práce je věnovaná dětskému televiznímu pořadu Večerníček. Jedná se o pořad s více než čtyřiceletou tradicí, který ovlivnil a zasáhl několik generací televizních diváků. Ve své práci bych ráda našla odpověď na otázku, porč je tak oblíbený a tak dlouho sledovaný a čím se liší od mainstreemové zahraniční seriálové produkce. Zaměřuji se především na hledisko obsahové a dramaturgické a snažím se jej nahlížet z pohledu jak tvůrce tak diváka. Ve své práci se postupně věnuji celkové charakteristice pořadu, práci dramaturga ? nejdůležitější profese při výrobě večerníčkových seriálů, velmi stručně shrnuté historii pořadu a jeho znělky. Dále se zaobírám seriály, které nejvíce ovlivnily podobu Večerníčku (tedy těmi nejznámnějšími a nejoblíbenějšími) a raritami, které se v pořadu také objevily ? tvorbou zahraniční a hranou/dokumentární. Závěrečná kapitola se věnuje současné situaci v pořadu a nastínění, jakým směrem by se pořad v budoucnu mohl vyvíjet. Práci jsem pojala jako osobní reflexi pořadu, taktéž se na něj snažím nahlížet z pohledu jeho dětského diváka.