Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation podle vedoucí "KLIMT, Aurel"
Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- 3D počítačová animace v hraném filmuPixa, Libor(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-08Předmětem této diplomové práce je historie 3D počítačové animace užité v hraném filmu. Cílem je zmapovat její vývoj a nabídnout čtenáři ucelený a přehledný pohled na tuto prudce se rozvíjející oblast kinematografie v souvislostech. Práce není zaměřená pouze na konkrétní filmy a jejich tvůrce, ale zabývá se i filmovými a postprodukčními studii a průkopníky, kteří stáli v pozadí za technologickými objevy posouvající 3D filmové triky k současné úrovni.
- ČtyřlístekMráz, Matěj(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-19abstrakt ve své bakalářské práci analyzuji různé fáze výroby celovečerního 3D filmu? Čtyřlístek. Smyslem je, aby se mohli autoři animovaných filmů inspirovat a poučit. Je podle mne důležité předávat zkušenosti z výroby, protože v našich podmínkách byl zatím natočen jenom jeden 3D celovečerní film. Kdyby autoři měli více zkušeností, mohlo by se objevit více kvalitních projektů. Podmínky unás jsou jiné než v zemích, kde vznikají animované celovečerní filmy zcela běžně. Ne vždy se tak dají zahraniční zkušenosti využít. Komiks Čtyřlístek je pro mnoho generací fenoménem a pro film byl také hlavní inspirací. Výtvarné podobě filmu je věnována kapitola, v níž jsem popsal, jak se proměnila podoba Čtyřlístku na plátně. Snažil jsem se přiblížit i vybavení studia. Myslím si, že tato kapitola může pomoci všem, kteří přemýšlejí o zařízení vlastního studia. Navíc jsem většinou toto téma v publikacích postrádal. Zaměřil jsem se i na systém souborů. Způsob ukládání dat nám při výrobě způsobil nemalé potíže. Dále se v práci věnuji obvyklejším fázím výroby, kterými jsou scénář, storyboard, modelování, animační testy a layout. Animací se ve své práci nezabývám, protože toto téma by potřebovalo rozsáhlejší zpracování.
- DálKim, Eun Sue(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-08Semínek mají své malé mikrokosmos. Semínka čekají na vyrost dlouho v tom mikrokosmosu, pak konecně má změnu.
- Dědeček VladimírKačerovská, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-18Můj dědeček se dá popsat třemi slovy - komunista, sedlák a invalida. Ale z těch nikdo nepochopí, co a proč znamená pro svou rodinu. Ani já to nechápu. A přitom znamená velmi, velmi mnoho. Proto jsem požádala ostatní vnoučata - je nás devět - aby se nad tím se mnou zamyslela.
- Něco červeného, chlupatého a neostréhoDelgado, Laura Victoria(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-08Re-interpretace klasické pohádky O červené Karkulce vyprávěná ve vícenásobných vrstvách světlem, stínem, čarami a ruchy.
- O první domácí kočceMikušová, Stanislava(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-10-10Jedná se o animované zpracování pohádky Rudyarda kiplinga - O kočce, která chodila všude sama - a nakonec sama přišla i k lidem. Na začátků, když si lidé vybírali, která zvířata si ochočí, kočka se jim příliš nezamlouvala. Byla sice přítulná a snažila se vlýsat, jak to kočky umí do dnes, ale dodnes se taky pořádně k ničemu nehodí. Kočka si však přesto dokázala, člověka získat svým kočičím způsobem.