Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra animované tvorby - KAT / Department of Animation podle vedoucí "KOUTSKÝ, Pavel"
Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Bakalářský film: NausGlaser, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Film Naus je filozoficko-poetickou alegorií tazající se po smyslu života a lidské roli v něm.
- Bedřich Glaser: animátor, režisér, výtvarníkGlaser, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Tato práce popisuje tři tváře tvůrce Bedřicha Glasera. Jeden pohled se zaměřuje na Bedřicha Glasera-animátora a blízkého spolupracovníka Jana Švankmajera. Druhý pohled ho představuje jako režiséra svých vlastních filmů. Třetí, závěrečný pohled ukazuje Bedřicha Glasera jako . výtvarníka a malíře. Práce stručně seznamuje čtenáře s jeho životem, dílem a názory. Kapitoly jsou chronologicky řazené a v toku času můžeme sledovat jeho tvůrčí vývoj. Částečně se také zabývá zdroji inspirace a pohnutkami k tvorbě. Především se tato práce snaží přiblížit tuto komplexní osobu širší veřejnosti, pro níž je patrně relativně neznámá.
- Chybička se vloudíKýrová, Aneta(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-19Když se čápi zapovídají i chybička se může vloudit!
- Dosažení čitelnosti v kresbě pro animovaný filmPospíšilová Kordič, Verica(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-06-01Jaká jsou vlastně specifika kresby lidských postav v charakterové animaci a co je na těchto kresbách pro animaci nejpodstatnější? S jakými problémy v kresbě se potýká umělkyně anebo umělec při vystižení myšlenkových pochodů postav a jak je může řešit? Toto jsou některé z otázek a témat, kterými se zabývám v mé práci. Vycházím z vlastní zkušenosti s kresbou pro animovaný film a z problémů, na které jsem během práce narazila.
- Na povelBarta, František(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-23Krátký animovaný film o sociální rozmanitosti, fanatismu a bezvýchodnosti lidské blbosti.
- Pro lásku k PrazeKukal, Adrian(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-10-12Dokumentární film s dokumentárními pasážemi o životě a díle režiséra Gene Deithe
- Vliv animace na nejmladší generaciKokoliová, Lucie(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-14Tento text má za úkol obecněji popsat a přiblížit čtenáři principy a rozdíly v určení rozličných výstupů užívajících animaci coby nosný prvek vizuální komunikace, kategorizovat a určit kritéria pro různé etapy dětí především předškolního věku. Ráda bych nastínila jak pohled ze strany malých diváků, tak i problematiku, s kterou se potýkají tvůrci, pro které tvoří dětští diváci cílovou skupinu. Výstupy budu opírat o již zveřejněné průzkumy, o vlastní postřehy i o sondování svého okolí, jenž je blízké jak animaci, tak i dětskému vnímání světa.
- Výtvarná estetika v animovaných filmech pro dětiMačáková Mišejková, Alžbeta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-09-21V této bakalářské práci se zabývám významem a důležitostí výtvarné estetiky v animovaných filmech pro děti, specifiky a potřebami výtvarné složky filmu a rozdílama v této oblasti mezi animovaným filmem určeným pro dospělého diváka a dítě. Rovněž se v práci věnuji estetické funkci uměleckého díla, odpovědnosti umělce a vlivem výtvarna působícího na dětského diváka skrze animovaný film.