Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "HUDEČEK, Martin"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Crowdfunding pro divadloMichel, Andrea(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-13Tato práce řeší problematiku crowdfundingu jako nástroje, se zaměřením na divadelní oblast, respektive na neziskový sektor. Svou pozornost zaměřuji na všechny fáze kampaně, hlavní důraz přitom kladu stanovení cílů kampaně, identifikaci a vyčíslení všech nákladů, které jsou s ní spojeny. Zaměřuji se na využití celého potenciálu tohoto nástroje, a na objem práce s ním spojený. Stručně se zabývám také motivací dárce. Poslední částí jsou tři případové studie konkrétních úspěšných kampaní. Praktickým výstupem práce je pak mnou vytvořený nástroj pro tvorbu rozpočtu kampaně, přesněji nástroj, díky kterému budou autoři schopni identifikovat a vyčíslit veškeré náklady spojené s kampaní a tím lépe určit jaká by měla být cílová částka. Díky tomuto nástroji jsem došla ke zjištění, že při vybírané částce 50 000 korun činí náklady na tvorbu kampaně okolo 30% z této částky, čím vyšší vybíraná částka je, tím nižší je poměr nákladů s kampaní spojených.
- Internetové technologie a divákPelechová, Andrea(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-13Tato bakalářská práce představuje způsoby využití internetových technologií pro obor divadelní produkce. Zkoumá možnosti, jak využít analytické a komunikační nástroje prudce se rozvíjejícího oboru internetových technologií ve prospěch divadla a jeho diváka. Práce se zaměřuje na možnosti využití internetových technologií pro zlepšení komunikace mezi tvůrcem-divadelním subjektem a divákem a za účelem odstraňování bariér v jejich vztahu. Popisuje možnosti aktivizace diváků, prohloubení jejich prožitku a zážitku a popisuje, jak lze poskytovat divákům lepší či zcela nové typy služeb. Zkoumá možnosti využití internetových technologií pro efektivní zahájení a udržení kontaktu tvůrce-divadelního subjektu a diváka v jednotlivých období komunikace s použitím rámce See-Think-Do-Care. Prostřednictvím internetových technologií lze také získávat data o divácích ‒ tomu je rovněž v práci věnovaná kapitola. V praktické části usiluji o zmapování současného stavu využívání internetových technologií. Formou výzkumu jsou nestandardizované rozhovory se zástupci několika vybraných tvůrců-divadelních subjektů, kteří nastiňují problematické body současného stavu.