Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle vedoucí "LEDVINOVÁ, Jana"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Dobrovolnictví v nezávislém divadle v číslechRybová, Tereza(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-09-10Tato bakalářská práce se zabývá dobrovolnictvím v nezávislém divadle. V prvé řadě je cílem práce poskytnout ucelené informace o legislativě týkající se dobrovolnictví a možnostech zahrnování hodnoty dobrovolnické práce do spolufinancování grantové podpory. Dále práce poskytuje přehled metodik vyčíslení hodnoty dobrovolnické práce ve snaze zdůraznit výhody a nevýhody jednotlivých postupů pro určité oblasti. Druhá část práce se zaměřuje na data od 44 organizací, která byla získaná pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů. Data jsou následně použita pro výpočet konkrétní hodnoty dobrovolnické činnosti v jednotlivých organizacích v roce 2019 ve snaze odhalit, do jaké míry jsou nezávislá divadla a festivaly závislé na pomoci dobrovolníků. Toto vyčíslení může pomoci k rozšíření povědomí o hodnotě dobrovolnické činnosti, a tím i dopomoci k případným legislativním změnám či vstřícnějšímu nastavení podmínek grantové podpory.
- Fundraising od soukromého sektoruVávrová, Diana(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-18Předmětem bakalářské práce je zmapování oblasti podpory kulturních organizací a projektů z pohledu privátní sféry v České republice. Práce popisuje aplikaci sponzoringu a firemní filantropie na kulturu a pozici oblasti kultury vůči ostatním oblastem podpory. Cílem je zjištění firemních motivací, principů přidělování podpory a následné definování překážek a rezerv, které brání větší provázanosti soukromého sektoru s oblastí kultury. Práce vychází z průzkumu uskutečněného mezi třiceti marketingovými manažery a majiteli společností. Prostřednictvím syntézy vlastních zkušeností a poznatků z průzkumu, které jsou v práci popsány a zakotveny do širších souvislostí pomocí odborné literatury, navrhuje následná analýza možné řešení, jak této větší provázanosti docílit.
- Skladba finančních zdrojů divadel v USAKašparová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-14Cílem této práce je analyzovat zdroje financování divadel v USA a zaměřit se především na praktické pomůcky, které čtyři vybraná divadla využívají, a které jim pomáhají zajistit budoucnost bez většího přispění státního aparátu. Tato bakalářská práce by měla sloužit jako základní orientační materiál ve složitém prostředí amerických divadel se zacílením na fundraisingové metody a jejich uplatnění v praxi. Práce klade velký důraz na praktickou část, kde jsou popisovány konkrétní modely financování divadel. Na čtyřech velmi odlišných divadlech jsou naznačeny různé možnosti vedení kampaní a aktivit fundraiserů. Závěr práce se věnuje vhodným příkladům, které by česká divadelní scéna mohla v budoucnu rozvíjet.
- Sponzorská strategie a vyhledávání sponzorůRappaport, Barbora(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-09Abstrakt V této bakalářské práci se věnuji tématu sponzorských strategii a procesu vyhledávání sponzorů. Mým cílem je především podat jakýsi "modus operandi" nebo ještě lépe "uživatelskou příručku" žadatele o sponzorský příspěvek (dar), nebo žadatele o komplexní spolupráci se subjektem, který je schopen takovou spolupráci poskytnout. Ve své podstatě se tedy jedná o jakousi rukověť žadatele o sponzoring. Ačkoli se s úctou skláním před literaturou, která se podobnou problematikou zabývá, do velké míry je moje práce autorská, neboť v ní z velké části čerpám ze svých vlastních zkušeností osoby působící na "druhé straně barikády". Již osm let pracuji ve velké nadnárodní společnosti poskytující mimo jiné sponzoring a za tuto oblast činnosti v ní přes čtyři roky zodpovídám. Samozřejmě, že jsem zohlednila názory a zkušenosti kolegů z podobně velkých firem, s nimiž se při své práci potkávám, a pochopitelně také zkušenosti samotných žadatelů. V rámci, který mi účel této práce dovoluje, je mým cílem zároveň podat stručný a srozumitelný přehled strategií sponzoringu, jeho funkcí jak pro firmy, tak i pro sponzorované subjekty. Ráda bych též zjednodušila orientaci v této jinak složité problematice.