Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "HUDEČEK, Martin"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Mezisektorová spolupráce mezi uměním a organizacemiNazarova, Nadezda(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-02-12Mezisektorová spolupráce mezi uměním a organizacemi (nebo jiným názvem je umělecká intervence) byla prozkoumána a používána v praxi v evropských zemích, jako je Švédsko, Norsko, Dánsko, Francie, Španělsko, Spojené království, Švýcarsko. Výzkum diskutuje mezisektorovou spolupráci, při nichž lidé, praktiky a / nebo produkty ze světa umění vstupují do světa organizací na podporu a spouštění rozvoje a inovací. Prozkoumám a zmapuji vývoj této oblasti v České republice a na Slovensku, stejně jako prozkoumám otazku "jaké jsou dopady takové spolupráce?". Zda dokážeme identifikovat potenciální "přidané hodnoty" pro organizace, umělce a pro společnost, ve které jsou přiloženy? Práce také obsahuje výsledky výzkumu, během praxe v roce 2020, která byla provedena ve Švédsku v rámci organizace TILLT, jeden z nejzkušenějších projektových týmů v oblasti mezisektorové spolupráce od počátku roku 2000.
- Potenciál správní rady v kultuřeMichel, Andrea(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-08Jakým způsobem fungují správní rady v českém kulturním prostředí? Tato práce zkoumá současnou situaci v kulturních neziskových organizacích na našem území. Zkoumá zejména to, jak hodnotí práci správních rad ředitelé organizací a jakým způsobem by podle těchto ředitelů měly rady pracovat v ideálním případě. Na počátku výzkumu stála domněnka, že kulturní organizace v naší zemi staví správní rady téměř výhradně z důvodu zákonné povinnosti a že pozice rady je ve většině organizací jen formální. Práce komparuje teoretické i praktické fungování správních rad v České republice se zahraniční (Americkou) teorií i praxí. Výsledky vlastního výzkumu jsou stavěny do srovnání s obdobným výzkumem z Ameriky. Je až překvapivé, nakolik se některá hodnocení z ČR ze současnosti shodují s daty z roku 1996 z Ameriky.
- The Sponsoring Collaborations between Corporations and Arts InstitutionsHu, Xinxin(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-02-06With the increasing sponsorship scale since the economic crises in 2008, attentions on arts and culture sponsorship are brought generally. With the development and update of the strategic planning and marketing channels, the motivation, value proposition and methods regarding sponsorship are all required to be adjusted accordingly. Great cases and practice can be used as models and summarized for other arts institutions and corporations to learn from. However, sponsorship studies mainly focus on sports and causes. Research gaps are laid between general sponsorship conclusions and its relations regarding arts sponsorship, especially in the area of live arts and performing arts. Detailed analysis inside the arts and cultural sector, like matching points and sharing vision, are expected. The thesis explained the modern motivation for arts organizations. Other than financial benefits, creating access as well as diversify programs are also as important. Then the value propositions of sponsorship collaborations are analyzed in the order of four segments, the elite sponsors, luxury brands, B2C corporations, and technology corporations. In the end, the problems in practice are also provided as a complementary reference.