Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "KUBIŠTA, Štěpán"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Audiovizuální záznamy a přenosy divadelních inscenacíBouša, Jan(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-02-06Práce vychází z primárního výzkumu realizovaného formou osobních rozhovorů v období prosinec 2017 - květen 2018 na téma výroby, distribuce a archivace audiovizuálních záznamů a přenosů divadelních představení v České republice. Nabízí dva pohledy na výrobu záznamu - Česká televize (Ondřej Šrámek) a GoodMedia Praha (Roman Prorok). Popisuje výrobní proces, náklady na výrobu a specifika přímých přenosů. Dále se věnuje distribuci divadelních záznamů v České republice v televizi (Česká televize - Ondřej Šrámek), v kině (Aerofilms - Ivo Andrle, Přenosy do kin - Martin Cikánek), na DVD/VHS (Thespis - Jana Smetánková), na internetu (Sleduj divadlo - Martin Zavadil, Česká televize, YouTube) a v archivu (Institut umění - Divadelní ústav - Andrea Landovská). Uvádí data například o sledovanosti, počtu návštěvníků, počtu vydaných nosičů, počtu položek v archivu. Práce je doplněna o kvantitativní průzkum o vztahu 26 předních divadelních institucí z České republiky k audiovizuálním záznamům představení. Nabízí také názory výše uvedených osobností na následující témata: převod divadelního umění do audiovize, virtuální realita a záznamy z 360° kamer, rozdílnost zážitku z živého divadla vs. přímého přenosu vs. záznamu, nelegální šíření záznamů a vliv záznamů na návštěvnost divadel. V závěru práce je několik návrhů a doporučení pro další rozvoj zkoumaných výrobních a distribučních směrů. Autor práce má osobní zkušenosti s výrobou audiovizuálních divadelních záznamů a v současnosti se věnuje marketingu.
- Byznys plán pro nezávislou taneční companyHájková, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-07Diplomová práce Byznys plán pro nezávislou taneční company se zabývá možnostmi usnadnění a zefektivnění plánovacího procesu malých tanečních company. Práce nabízí jak klasickou metodiku strategického plánování podle Michaela Kaisera, tak také v této oblasti doposud neprobádaný nástroj, takzvaný Business Model Canvas. Nástroj, který s pomocí vizualizace, již několik let po celém světě úspěšně pomáhá s revizí, tvorbou, inovací a prezentací byznys modelů. Cílem práce je přiblížit obě tyto metodiky. Součástí práce je případová studie, jejíž smyslem je ověřit aplikovatelnost a smysluplnost nástroje Business Model Canvas pro potřeby nezávislé taneční company. Práce vychází z teze, že soubory nedostatečně plánují, a že pro získání silných partnerů, případně dárců, musí umět zformulovat a prezentovat srozumitelnou a sebevědomou vizi.