Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle vedoucí "LEDVINOVÁ, Jana"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- FUNDRAISING V ČESKÉ REPUBLICEMenzelová Kelymanová, Olga(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-09-15Tématem magisterské práce je ?Fundraising v České republice a projekt Winton Train?. První - teoretická část se zabývá možnostmi získávání finančních prostředků na různé kulturní aktivity z grantů a fondů veřejných zdrojů, poskytovaných organizacemi a výbory soustředěnými při Evropské Unii, z fondů jednotlivých krajů a ministerstev ČR i jednotlivých měst ČR. Dále se zabývá možnostmi jakými jsou neveřejné zdroje poskytované rozličnými firmami. Druhou částí magisterské práce je rozbor produkčního a producentského zajištění mezinárodního projektu ? Winton Train? s důrazem na fundraising této sociálně-kulturní akce. Třetí a závěrečnou část tvoří vlastní nově nabyté praktické zkušenosti získané při práci na produkci a fundraisingu pro venkovní instalaci fotografické výstavy na pražské Kampě s názvem ?Karlův most 2010?. Cílem práce ?Fundraising v České republice a projekt Winton Train? je nastínit komplexnost problematiky fundraisingu, který netkví pouze v zajišťování finančních prostředků. Je to soubor vzájemně se prolínajících činností, jdoucích napříč udržitelnou existencí občanské společnosti.
- INDIVIDUÁLNÍ DÁRCOVSTVÍKašparová, Petra(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-06-09Rozvoj a kontinuální práce s individuálním dárcovstvím je disciplínou, které se věnuje pouze několik kulturních organizací u nás. Mnoho jiných kulturních nestátních neziskových organizací stojí na počátku rozvoje strategie a plánování individuálního fundraisingu. Z toho důvodu se tato diplomová práce věnuje možným a využitelným strategiím v oblasti individuálního dárcovství, českým průzkumům motivace dárců, případovým studiím kulturních organizací, které s potenciálem mecenášství pracují a dalším aspektům, jejichž shrnutí by mělo zajistit základní vědomostní rámec pro tvorbu strategie kulturních organizací, které mohou v budoucnu objevit chuť a motivaci se potenciálu dárcovství hlouběji věnovat. Tato práce se snaží vyvrátit stereotypy v uvažování o individuálním dárcovství jako způsobu získávání prostředků bez potenciálu a historického kontextu.