Katedra zvukové tvorby - KZT / Department of Sound Design
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra zvukové tvorby - KZT / Department of Sound Design podle autor "Bartošová, Veronika"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Alláh nemrkáBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Jedná se o dokument o českých dívkách, které konvertovaly na islámskou víru. Ve filmu mluví dvě dívky z okolí Teplic a matka jedné z nich. Snahou bylo zjistit, proč konvertovaly a zda jsou tak šťastné.
- Filmy oceněné Akademií v kategoriích zvukuBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-10-09Tato diplomová práce pojednává o udílení cen Oscar americkou filmovou Akademií a o filmech, které získaly ocenění v kategoriích zvuku. V první části se práce zabývá historií Akademie a způsobem hlasování o nominacích i vítězných snímcích. Druhá část obsahuje rozbor zvukové složky vybraných filmů, které byly oceněny. Cílem je sledovat vývoj zvukové složky v těch nejlepších amerických filmech v průběhu téměř 85 let a pokusit se odhalit důvody jejich vítězství.
- HypermarketBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Tento film se odehrává v prostředí hypermarketu. Příběh vypráví o několika lidech, jejichž osudy se navzájem propojují a setkávají se právě v hypermarketu. Tento film byl natočen pro Českou televizi Ostrava.
- Pojetí filmového zvuku v díle Roberta BressonaBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Robert Bresson byl význačnou osobou francouzské kinematografie. Za svůj dlouhý život natočil čtrnáct filmů. Tématem této bakalářské práce je pojetí filmového zvuku v jeho díle. Práce má pět částí. První část je obecný úvod a zamyšlení se nad podstatou umělcova díla. V druhé části je několik málo slov o životě Bressona a o dramaturgických prvcích, které ve svých dílech využíval. Třetí část tvoří Bressonovy ?Poznámky o kinematografu?, které sepisoval během svého života a výběr z nich týkající se převážně zvuku. Čtvrtá část je věnovaná rozborům všech Bressonových děl z hlediska použití zvuku a zvukové dramaturgie a srovnání jeho teorie s praxí. Poslední část je zobecňující závěr o využití zvuku v Bressonově díle.