Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle oponent "SLAVÍKOVÁ, Eva"
Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Byt či nebyt? Cesta k autorské prezentaci, fenomén bytového divadlaFeithová, Irena(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-05Anotace bakalářské práce Feithová Irena: ?Byt či nebyt?? Stručná charakteristika: Tato práce je založena na reflexi tříletého bakalářského studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky. První část práce konkrétně reflektuje přípravy autorských prezentací, které jsou jedním z předmětů studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky a další možné autorské plány do budoucna. Druhá část práce navazuje na část první a zabývá se specifikami fenoménu bytového divadla, konkrétně Bytového divadla Vlasty Chramostové a tendencemi současných umělců tento žánr následovat.
- Cesta k trpělivosti, aneb už na sebe tolik nespěchámVacovská, Lucie(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-09-19Tato bakalářská práce reflektuje autorčiny zkušenosti se studiem na katedře autorské tvorby a pedagogiky na Divadelní Akademie múzických umění v Praze. Součástí této práce je popsání autorčiny motivace k zahájení studia na této katedře. Cesta k nabytí hlasové, řečové a herecké kondice. Dále také cesta k sebedůvěře a víře ve studium. Obsahuje reflexe, sebereflexe, autorčiny myšlenky a úvahy a popisy studijních procesů, pomůcek a cvičení.
- Hra cestou k životuŠiková, Marcela(Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-24
- Jak to se mnou mluvíš?Štanclová, Růžena(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-26Tato práce se zabývá popisem dialogů vedených v odlišných sociálních rolích. Sleduje autorčiny pracovní zkušenosti, na kterých poukazuje na rozdíly rozhovorů mezi aktéry zastávajícími různé profese. Odlišné způsoby komunikace jsou dokumentovány optikou osobních postřehů, které následně umožnily problematiku nahlédnout i v souvislosti vlivu studia katedry. Tento vliv se ukázal jako zásadní. V závěru otevírá otázku, zda je možné navzdory profesní deformaci udržet vlastní všímavý přístup a zaujetí v běžném životě, který zahrnuje i rutinní pracovní povinnosti.
- Kdo jsem na jevišti?Třešňák, Martin(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-22V této práci autor pojednává o vlastním vnitřním náhledu na svojí jevištní existenci. Vychází především z vlastních reflexí, které po dobu studia psal, ale i z vlastní tvorby a jiných studijních materiálů. Staví do dialogu svoje nabrané zkušenosti s teorií studia.
- Úloha únavy v tvůrčím procesuRoubíčková, Aicha(Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-06-10Tato bakalářská práce zkoumá úlohu únavy v tvůrčím procesu. Ohledává její přínosné i nepřínosné stránky. Klade si za cíl zmapovat hranice únavy a její vlivy během zkoušení v divadelním prostředí. Zjišťuje, zda únava může být i přínosem, či je to jen zátěž. Součástí této práce jsou autorčiny zkušenosti s únavou v divadelním měřítku. Obsahuje zpracované rozhovory s respondenty na téma úlohy únavy v tvůrčím procesu a bezpečného prostředí v divadle. Pokouší se zodpovědět otázky ohledně únavy v divadelním kontextu z různých úhlů pohledu.