Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle oponent "HORÁK, Petr"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- České internetové televize s produkcí vlastního obsahuBajgarová, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-08S počátkem tohoto tisíciletí, rychlým rozvojem digitálních technologií a stále většími možnosti on-line šíření jakéhokoli obsahu se výrazně změnil charakter audio-vizuální tvorby. Vedle profesionálních filmů a televizní tvorby, kde je jasně vymezená hranice mezi výrobcem a divákem, se zlevněním a zpřístupněním výroby i šíření audiovizuálních děl široké veřejnosti vyvinul nový směr tzv. uživatelských videí. Ty se postupně s rostoucí popularitou začaly později naopak profesionalizovat a komercializovat, což vedlo ke vzniku čistě internetových televizí, financovaných na základě reklamy. V této práci se budu věnovat právě těmto televizím v rámci české internetové scény. Z čeho se vyvinuly? Čím jsou ve světovém kontextu specifické? Co je charakteristické pro jednotlivé pořady a s jakými problémy se mohou v budoucnu potýkat?
- Dramaturgie artových distributorůLísalová, Anna(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-13Cílem mé bakalářské práce je vyhledat a popsat systém dramaturgie čtyř českých distributorů Asociace českých filmových klubů, Aerofilms, Artcamu a CinemArtu, kteří pravidelně uvádějí do kin artové tituly. Zároveň se zaměřím na srovnání těchto distributorů na několika rozlišovacích úrovních. V první části své bakalářské práce definuji pojem artového filmu z hlediska historického i současného vnímání. Dále se zaměřím na historiii a profilaci jednotlivých distributorů. Stěžejní část práce tvoří analýza filmů uvedených v roce 2012 a srovnání jednotlivých distributorů. V poslední části se zabývám náklady na uvedení snímků do kin, diváckými úspěchy filmů, postavením distributorů na českém trhu a pohledem do jejich budoucnosti.
- Filmový průmysl a práce s publikemPojarová, Karolína(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-08Studie stavící na vlastním průzkumu a kulturních teoriích věnující se tématu zapojení aktérů filmového průmyslu v oblasti práce s publikem. Práce se orientuje na filmové profesionály a jejím cílem je představit potenciál filmové a audiovizuální výchovy a její užitek pro sektor filmového průmyslu. Příklady dobré praxe jsou ve studii zmíněny za účelem inspirovat prostředí českého filmového průmyslu. V neposlední řadě je navrženo několik modelů, jak by čeští filmoví producenti a distributoři mohli oblasti práce s publikem přispět.
- Nástup DCP a proměna distribuceŽaloudková, Klára(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale z digitalizace se v podstatě stala nutnost. Od roku 2009 propukla digitalizace v plné své síle a nepochybně se tak stalo díky stoupající oblibě 3D filmů, která proces urychlila. Na konci práce uvádím předpokládané tendence, jak se do budoucna bude vývoj ubírat.
- VÝVOJ SERIÁLUKošťál, Jakub(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-11Bakalářská práce na téma Vývoj seriálu se zabývá možnostmi nezávislého producenta v českém prostředí v hrané dramatické seriálové s aplikací na autorův vlastní projekt. První část definuje základní pojmy a vysvětluje postup práce a výběr respondentů. Druhá část se skládá ze čtyř polostrukturovaných rozhovorů, který se každý zabývá jiným typem seriálu a jiným typem vysílatele. Před každým rozhovorem je případová studie příslušného projektu, který se dále rozebírá během rozhovoru. Třetí částí je vlastní popis projektu autora. Poslední kapitola před závěrem načíná téma Státního fondu kinematografie a jeho podpory seriálové tvorby. Závěr práce se věnuje shodným prvkům, které vycházejí z rozhovorů a pokouší se je aplikovat na vlastní autorův projekt. Práce by mohla být inspirací pro začínající producenty.