Bakalářské práce / Bachelor's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Bakalářské práce / Bachelor's theses podle oponent "KAŠPAROVSKÝ, Roman"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Digitální nástroje pro výkonné producenty a producentkyDrtílková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-21Výkonní producenti a producentky jsou z podstaty svého povolání vysoce organizovaní, všestranní a všeobecně kompetentní lidé. Tento požadavek je pak přirozené mít na celý produkční štáb, který má výkonný producent či producentka pod sebou. Pokud bychom se však měli podívat na práci produkce z perspektivy každodenních činností, zjistíme, že odbavení těchto úkolů, které jsou pro hladkou produkci naprosto nezbytné, znamená v praxi hodně drobných digitálních manuálních úkonů. S příchodem počítačů a internetu jsou v teorii všechny problémy dnešní výkonné produkce řešitelné. Jaké existují digitální nástroje, které by producentům a producentkám práci mohly zjednodušit? Které z těchto nástrojů jsou využívány vybranými výkonnými producentkami a producenty? Cílem této práce je představit dostupné a relevantní digitální nástroje pro práci současné výkonné produkce českého hraného filmu ve fázi preprodukce a produkce a tím ukázat způsoby zefektivnění každodenních rutinních úkonů.
- Možnosti prezentace začínajících produce ntů na filmových trzíchKotrlová, Jitka(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Práce postihuje šíři možností, kterou může začínající producent využít při vývoji celovečerního hraného filmu. Čtyři základní aktivity producenta na festivalovém/filmovém trhu jsou doplněny do kontextu proměny podoby festivalové krajiny v evropském regionu.
- Tradice a současnost divadla na obrazovce České televizeHocková, Alžběta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-08Tato bakalářská práce mapuje tradici vysílání divadelních záznamů a přímých přenosů ve vysílání České televize z hlediska práce produkce. Nejprve shrnuje historii divadelního vysílání od počátku existence České televize, následně se soustředí především na vznik kanálu ČT art a první tři roky jeho existence. Podrobně rozebírá tuto problematiku na třech konkrétních případech.