Katedra produkce - KP / Department of Production
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra produkce - KP / Department of Production podle oponent "BADAČ, Peter"
Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Analýza návštěvnosti českých filmů v letech 2010-2015Králová, Monika(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-08Kino patří stále k hlavním místům šíření audiovizuálního obsahu i navzdory jiným, rozvíjejícím se možnostem. Jeho návštěvnost měla v minulosti různé tendence a za poslední rok dokonce vzrostla. Jednou věcí je ale návštěvnost celková, kdežto další stránkou věci je návštěvnost tuzemské tvorby, přičemž právě tato problematika je tématem mé práce. První část práce se zaměřuje především na výsledky a statistiky týkající se návštěvnosti českých filmů. Konkrétně jde o výsledky návštěvnosti, tržeb a rozdíly mezi klasickými kiny a multiplexy. Jedna kapitola také reflektuje žánry v českém filmu. Následující část je věnována faktorům, které mohou návštěvnost kin ovlivňovat a jejich posouzení s výsledky, uvedené v první části práce. Závěrečná část předkládá shrnutí této analýzy.
- CROWDFUNDING JAKO CESTA K DOFINANCOVÁNÍ DOKUMENTÁRNÍHO FILMUŠtruncová, Martina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-25Tématem této diplomové práce je odměnový crowdfunding jako metoda, kterak částečně zafinancovat dokumentární film. Cílem je přiblížit odměnový crowdfunding jako nástroj pro producenta. Je popsáno, jak lze pracovat s odměnami. V rámci case study jednoho českého dokumentárního filmu a zevrubného popisu tří dalších je nastíněno, jak lze tento fenomén využívat v praxi.
- Dánský televizní systémStaněk, Jan(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-09-08Autor se ve své práci zaobírá Dánským televizním systémem. Důraz klade především na jeho historický vývoj, strukturu, regulaci, způsob financování a na jeho důležité hráče. Analýzou odborných děl dánských autorů a s pomocí především primárních informačních zdrojů, jako jsou webové stránky a prezentace dotyčných institucí, vytváří aktuální a široký obraz dánské televize v roce 2016, jejích funkčních mechanismů a prvků. Ty pak podrobuje srovnání se systémem českých televizí, který se z vnějšího pohledu může zdát takřka stejně funkčním, ale jehož úspěchy na domácím i mezinárodním poli se nemohou tomu dánskému rovnat.
- Koncepce programu pro profesionályKotrlová, Jitka(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-10-06Diplomová práce se zabývá festivaly a industry aktivitami podporujícími vzdělávání filmových profesionálů v České republice. Mapuje důležité industry platformy a věnuje se příkladu filmového festivalu Finále Plzeň a platformě Industry Days, která vznikla v roce 2012. Zabývá se koncepcí programu Industry Days a jejícho postavení v českém prostředí. Ve své poslední části nastiňuje budoucí směřování vzdělávacích programů pro profesionály.
- Produkce festivalových novinKučerová, Zuzana(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-09-11Bakalářská práce s názvem Produkce festivalových novin; komparace Festivalového deníku s Filmovými listy se zabývá srovnáním festivalových periodik po produkční stránce. Cílem práce bylo postihnout produkční podmínky vzniku festivalových novin na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a Letní filmové školy v Uherském Hradišti v roce 2014, a zobrazit jejich vliv na výslednou podobu periodik. Zároveň tyto produkční prostředí navzájem srovnat, zhodnotit a případně navrhnout východiska ke zlepšení produkční stránky v následujících letech.
- Tvůrčí a technická specifika vývoje filmů pro VRPaľovský, Janek(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-08Tato práce se zabývá virtuální realitou jako novým médiem a jejím využitím v rámci kinematografie. Předmětem práce je historie, která předcházela vzniku virtuální reality, kterou známe dnes a lidskou fascinací a snahou o co největší imerzi v rámci audiovizuálních děl, zároveň zde zmiňuji etická rizika a obavy ze zneužití této technologie. Dále popisuji současný stav vývoje této technologie a postup v rámci jednotlivých procesů při tvorbě díla pro médium jako je VR. To následně přenáším v rámci case study na mnou realizovaný projekt. Na závěr rozebírám pět existujících filmů pro VR, na kterých chci demonstrovat předtím zmíněné možnosti této technologie.