Katedra produkce - KP / Department of Production
Permanentní URI pro tuto komunitu
Procházet
Procházet Katedra produkce - KP / Department of Production podle oponent "FINKOVÁ, Veronika"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Development z pohledu českého producenta celovečerních filmůVlach, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-14Teoretická práce zaměřená na development filmu
- Interaktivní rozměr audiovizuální zábavyBareš, Jakub(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-14Účelem tohoto myšlenkového experimentu je navrhnout budoucí možné funkce, pravidla a koncepty pro sluchově a zrakově vnímatelná virtuální paradigmata, jejichž podoba a průběh vznikají současně s procesem v jejich uživatelích. Tyto úvahy by měly na jedné straně vycházet z historických odchylek od základního proudu médií filmu, videa a televize, které obohatily jejich vyjadřovací a emocetvorné schopnosti, a na straně druhé z massive multiplayer online games a obecně imerzivních realit, které umožňují hráči realizovat svoje schopnosti ve specifické roli.
- Nová média - digitalizace médií a její význam pro filmařeEslam-Bahadorie, Farid Werner(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-16Popis jednotlivých druhů digitálních médií, vývoj digitalizace médií a jejich vliv na práci filmařů.
- Studentské filmové festivaly a přehlídky v ČRChromý, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-17Tato teoretická bakalářská práce se věnuje problematice studentských filmových festivalů a přehlídek v České republice a možnostech dalšího užití studentské tvorby. Hlavní náplň práce tvoří porovnání tří festivalů pořádaných českými filmovými školami ? FAMUfestu Filmové a televizní fakulty Akademie múzických umění v Praze, Zlínského psa Filmové školy Zlín a Mezinárodního festival studentských filmů Soukromé vyšší odborné školy filmové a Filmové akademie Miroslava Ondříčka v Písku. Cílem je porovnat jednotlivé akce po organizační i obsahové stránce a zjistit nakolik festival ovlivňuje pořadatelská škola a na kolik samotní studenti školy. Rozbor programu poukáže na poměr vlastní tvorby na festivalu. Dalším cílem bakalářské práce je na základě konkrétních programů z loňských filmových festivalů v České republice zjistit jaké jsou další možnosti prezentování studentských filmů. Závěrem bude zhodnocena stávající situace studentských filmových festivalů s ohledem na jejich konkurenceschopnost a případnou spolupráci.