Diplomové práce / Master's theses
Permanentní URI pro tuto kolekci
Procházet
Procházet Diplomové práce / Master's theses podle oponent "MERTOVÁ, Michaela"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Animovaná tvorba Libuše ČihařovéBohuslav, Jan(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-06-29Tato práce pojednává o animované tvorbě Libuše Čihařové. V prvé části se čtenář seznámí s historií Afitu a Studia Bratři v triku a prvními zkušenostmi Libuše Čihařové ve Studiu Bratři v triku. Další část se věnuje její tvorbě fázařské a animační v padesátých a šedesátých letech minulého století. Třetí část pojednává o vzniku Večerníčku a taktéž o krátkých filmech a seriálech, které Libuše Čihařová animovala. Poslední část je věnovaná především její tvorbě režijní a také činnosti pedagogické. Tato diplomová práce se také věnuje oceněným filmům a významným režisérům, s kterými Libuše Čihařová spolupracovala. Součástí práce jsou dva rozhovory.
- FuturamaWilhelm, Prokop(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-10-03Tato práce se zabývá seriálem Futurama, zejména v jeho historicko-kulturním kontextu. Čtenář se dozví o retrofoturistickém pojetí díla se silnými odkazy na období Cosmic Age.
- Mistři uralské animaceBukcharina, Elena(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-10-04Diplomová práce se bude zabývat tvorbou významných představitelů jekatěrinburgského studia animovaných filmů: Oxany Čerkasovové, Valentina Karajeva, Alexandra Petrova, Andreje Petkeviče, Sergeje Ainutdinova a dalších.
- Politika, aminace a komiksyWon, Sang-Eun(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-10-02Korejská kinematografie dostala svou svobodu po vojenském režimu, ale ještě situace souvisí hodně s politickou situaci. Vývoj korejských filmů dobře ukažuje vliv politické taktiky každé korejské vlády. Diky světovému úspěchu korejské kinematografie, korejci uvědomuje, jak se vláda snahá ovladnout filmový průmysl, a znají, jak reagovují na to. Na přiklad, Film 26 let (2012) - nemohlo dotočit film kvůli politickému vyrušování konzervativní vlády. Protože ten film je o pomstě obětí masakru pří demonsturaci pro svobodu v roce 1980. Ten diktátor, který spáchal masakr, ještě žije, a konzervativní vláda je přimo z ty strany, ke které patřil ten diktátor. Ale budoucí diváci podporovali film (jako co-production, produkce sháněla fund od diváků), a teď film je promitan v mnohem kinech. Bohůžel korejský animovaný film je ještě mimo zajem korejců, ikdyž je pořád největší obětí politické taktiky korejské vlády. Každá konzervativní vláda používala korejský komiksy za obětí, když dostavala politickou krizi. Když byl nejaký seriozní zločín mládeže, nebo zločín na dětí a mládeže. Vláda zesilovala cenzuru na komiksy, a pak několik komiksů došlo k trezoru, a autoři nemohl vytvořít své komiksy. To se stalo v roce 1997, a jestě znova zaciná teď v roce 2012. Komiksy jsou důležité na korejskou animaci, protože jako v Japonsku, často korejská animace je produkována podle komiksů.Tak bych chtěla napsát magisteskou práci o te situaci korejské animace, jak fungovala cenzura a moc vlády po vojenském režimu, jaká byla taktika na průmysl animace, a co je nejlepší výřešení na podporu a svobodu korejské animace.