Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "ŠOFR, Jaromír"

Nyní se zobrazuje 1 - 11 z 11
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Absolventský film: Srpnový den
    Paluš, Radim
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 7007-06-07
    V tomto filmu je vyobrazen jeden velmi pomalý "aprílový" srpnový den jedné mladé extravagantní dvojice.
  • Barva ve filmové tvorbě
    Štulić, Darko
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-08
    Praktické uplatněnní poznatků o barevných změnach v průběhu denní doby.
  • Collaboration between the Cinematographer and Actor
    Morales, Andrés Felipe
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)
    Datum obhajoby: 2015-06-24
    The objective of this thesis is to understand in depth the collaboration between the cinematographer and actor.
  • Krajina osudu
    Fencl, Dalibor
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-08
    Visuálně překvapivý portrét psychologa, herce, pedagoga a především vynálezce "dialogického jednání" Ivana Vyskočila.
  • Metodologie snímání v nízkých hladinách osvětlení
    Šťastný, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-13
    Tato práce řeší technické problémy spojené se snímáním v nízkých hladinách osvětlení, zejména pak vliv šumu na obraz. Tato problematika je v textu řešena při pořizování obrazovavého záznamu, metodou zvýšeného osvitu (ETTR) a možnostmi současné digitální postprodukce v oblasti odšumovacích algoritmů. Závěr práce se týká úvahy o nutnosti odstranění šumových oblastí z obrazu. Výsledky práce neukazují na jeden univerzální postup. Naopak podporují myšlenku, že vhodnou selekcí jednotlivých metod lze dosáhnout brilatního obrazu.
  • Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
    Souček, Prokop
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-19
    Scény natáčená za nízkých hladin osvětlení mají zvláštní důležitost díky svému emotivnímu účinku, kterým působí na diváka. Ve filmu se takové scény často objevují za účelem vykreslení atmosféry určitého místa.
  • Noc ve filmu
    Marek, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-20
    Noc je jedním ze způsobů, jak se dozvědět o přítomnosti světla. Tato práce je stejně tak jedním z mnoha zdrojů, jak se o noci a její přítomnosti kolem nás něco dozvědět. K samotnému tématu noci je zde přistupováno na základě jejího působení jak na lidský zrak, tak na filmový materiál či v podstatě na jakýkoli jiný světlocitlivý element. Práce je zpracovávána a rozdělena do několika částí. První se věnuje samotným vymezením pojmu z hlediska encyklopedického, pojednává obecně o noci, obrací se k mytologii a v závěru technicky i psychologicky k nočním výjevům. V další části je pojednáno o nejtypičtějších adaptacích a interpretacích noci na plátně. Jedná se o výčet návodů jak postupovat v přípravách takové atmosféry, jak nejlépe a za pomoci jaké techniky natáčet, čemu se věnovat až v postprodukci v laboratoři. Vše je doplněno o četné ilustrace ve formě grafů, fotografií, exportovaných políček z filmů a obrazových návodů ?jak na to?.
  • The Art of Static
    Barry, Evan
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-27
    ABSTRACT This thesis The Art of Static: Ruben Östlund – Exploration Of Form, Function & Execution focuses on the minimalist visual language of the Director Ruben Östlund and his cinematographers Marius Dybwad Brandrud and Fredrik Wenzel. Östlund’s most recent work The Square (2017) being nominated for an Oscar for best foreign language film. This thesis focuses on how Östlund’s visual approach encapsulates his philosophy as a filmmaker through analysis and deconstruction of the visual language of individual scenes within three of Östlund’s films: Play (2011), Force Majeure (2014) and his latest work, The Square (2017). Its analysis focuses on his anti-Hollywood aesthetic, and how he avoids leading his audience’s emotional responses. The main features of which can be categorized into aesthetical choices around composition, perspective of the camera and shot duration in the context of his static language. These fundamental visual principals underpin his key visual motif of the “Observers Perspective” that is carried across all of his films. Bringing the filmmakers morality to the forefront through his characters, while also creating powerful and evocative pieces of work. Each chapter also discusses how this visual language implemented by him and his cinematographer’s has and is evolving across the body of his work. From one of ridged locked-off camera, to sequences containing tracks and fluid movement. Yet in his evolving visual language, Östlund manages to retain his principled philosophy visually and narratively.
  • The Effects of Widescreen on the Aesthetic of the Film Image
    Sassetti Correa, Lourenco
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)
    Datum obhajoby: 2016-06-22
    The objective of this thesis is to explore in what way the implementation of widescreen technology affected the way films are made and perceived.
  • Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
    Kerimoglu, Kagan
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-27
    This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in the
  • Zdroje světla a jejich využití v kameramanské praxi
    Adam, Daniel
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-09-13
    Teorie světla- fotometrické jednotky, teplota chromatičnosti; Konstrukce filmových lamp- open face, fresnell; Světelné zdroje- žárovka, HMI, fluorescenční zdroje, LED, halogenové zdroje, keramic, Dedolight, Jemmball; Mobilní aplikace, PocketLD, Helios

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů