Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "ŠPELDA, Josef"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Sbližování filmového a televizního světa
    Hájek, Filip
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)
    Datum obhajoby: 2021-09-27
    Tato teoretická bakalářská práce má za cíl analyzovat formální a vizuální rozdíly mezi filmovým a televizním stylem snímání. Tuto problematiku zkoumá převážně ze současného hlediska, kde světovými seriálovými lídry jsou internetové streamovací společnosti. Pomocí internetové pratformy Netflix se seriálový vývoj ve světě filmu razantně změnil, ať už po estetické, formální, narrativní nebo technické stránce.
  • Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
    Fantová, Klára
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-09-13
    Účelem této práce je na příkladu tří filmů kameramana Dariuse Khondjiho poukázat na odlišnost použitých výrazových prostředků ve vztahu k výsledné vizuální stylizaci. Ve své práci se soustředím jak na technické, tak umělecké aspekty zvolených přístupů. Vybrané filmy porovnávám zejména na základě kontrastu scény, svícení, barevné koncepce, rakursu a pohybu kamery. Do značné míry se ale také zaměřuji na Khondjiho postupy vztažené k dramaturgii příběhu jednotlivých filmů.
  • Výtvarné umění - inspirace filmového obrazu
    Balonek, Patrik
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Datum obhajoby: 2019-09-13
    Mým záměrem je poukázat na zdroj inspirace, reference a informací v podobě dobových malířských pláten, jenž se stala předlohou pro kameramana a pro celé jedno filmové dílo. Svou bakalářskou práci bych proto rád zaměřil na výtvarné umění, které už od počátku kinematografie zasahuje do tvorby filmových děl. Ústředním tématem této práce je film Barry Lyndon od režiséra Stanleyho Kubricka, který byl natočen v roce 1975. Poukazuji a rozebírám podobnost filmových záběrů s plátny malířů převážně osmnáctého století, jelikož tento film nabízí divákovi vhled do této doby.
  • Výtvarné umění - nedílná součást filmového díla
    Balonek, Patrik
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)
    Datum obhajoby: 2023-09-25
    Tématem této práce je výtvarný koncept filmu za použití výtvarného umění jako inspiračního zdroje, ať už se to týká světla, barvy nebo kompozice scény, či lokace samotné. Plynule navazuji na svou práci bakalářskou, která je spíše popisem filmu Barry Lyndon, kde se někdy jedná až téměř o kopie obrazů převzatých do filmového světa ze světa malířů. Dále práce obsahuje můj originální rozhovor s výtvarníkem Jiřím Davidem přibližující jeho pohled na vztah filmu a výtvarného díla. A končí rozhovorem s Jaroslavem Brabcem o filmu Krvavý román.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů