Procházet podle oponent "ŠULC, Marek"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Hudební nakladatelství jako zrcadlo proměňujícího se hudebního průmysluHáblová, Kristýna(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-08Tato práce se zabývá hudebním nakladatelstvím napříč několika stoletími se zvláštním zaměřením na nakladatelský dům F. A. Urbánka, Hudební matici Umělecké besedy, Bärenreiter Praha a Notovna. Dotýká se také autorskoprávní problematiky, digitalizace a vychází z četných rozhovorů se zástupci pražských nakladatelství. Obsahuje anketu, která byla vytvořena pro účely práce a která mapuje názory a povědomí široké hudební veřejnosti. Tato práce není vědecká, ale pouze nastavuje zrcadlo proměňujícímu se hudebnímu průmyslu.
- Opera mimo operní dům.Matunová, Johana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2024)Datum obhajoby: 2024-09-09Diplomová práce se zaměřuje na srovnání produkčních specifik operních představení realizovaných v kamenných operních domech a v rámci netradičních projektů. Rozebírá odlišnosti v organizaci, produkčních procesech, marketingu a komunikaci s publikem. Na základě polostrukturovaných rozhovorů, osobních zkušeností autorky a komparace konkrétních operních inscenací odlišného typu uvedení koprodukce nově vzniklé opery Zabijačka, open air site-specific projekt Rusalka na Stalinovi a opera Nabucco ve Státní opeře jsou identifikovány klíčové rozdíly a specifika jednotlivých přístupů. Cílem je zdůraznit význam nezávislých organizací a jejich produkce netradičních operních projektů, které doplňují činnost velkých zavedených operních institucí v České republice, rozšiřují a prohlubují obzory běžným návštěvníkům opery, ale především si kladou za cíl oslovovat publikum nové.
- Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televiziHamáčková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-08Tato bakalářská práce se zabývá reklamou v rádiu a televizi, její historií a procesem zpracování. Dále se zaměřuje na vliv hudební složky v reklamě na emocionální vnímání potenciálního zákazníka. Hlavním záměrem je zmapovat užití klasických skladeb v reklamních spotech, jež jsou podrobně rozebírány z pohledu děje a hudebního podkladu. V závěru je zkoumáno povědomí veřejnosti o produktech či službách, které jsou propagovány za doprovodu klasické hudby.