Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "ŠVADLENKOVÁ, Jana"

Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Lesní roh, jak ho neznáme
    Mlčák, Daniel
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2014)
    Datum obhajoby: 2014-06-10
    Tématem této magisterské práce je Lesní roh, jak ho neznáme: nový pohled na metodiku hry. Práci rozděluji do dvanácti kapitol a jejich podkapitol. Pojednává o lesním rohu a metodických postupech, které jsou podloženy mými vlastními vědomostmi, zkušenostmi a názory. Snažím se podívat na obsah mé práce novým pohledem, než je tomu v ostatní literatuře, zabývající se touto problematikou. Jako přílohu předkládám obrázky, vlastní životopis i životopisy mých pedagogů.
  • Mentální trénink a jeho využití u hudebníků - interpretů
    Čeřovská, Monika
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-11
    Tématem této diplomové práce je Mentální trénink a jeho využití u hudebníků - interpretů. V první části se v historickém sledu dopodrobna zabývá původem vzniku mentálních technik a jejich následného využívání v hudebním světě. Zmiňuje také důležité osobnosti působící v této oblasti. V druhé části práce jsou rozebrány veškeré důležité aspekty mentálního tréninku, jak by je každý hudebník-interpret měl využívat, popřípadě trénovat a tím tak zkvalitnit a ustálit své interpretační výkony.
  • Nejužívanější didaktická literatura pro lesní roh v ZUŠ
    Mlázovská, Eva
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-06-04
    Cílem této práce je sumarizace didaktických publikací dostupných učitelům Základních uměleckých škol v České republice. První kapitola obsahuje popis celkem 18 publikací, každé je věnována podkapitola. Zde přibližuji autora, typické rysy publikace, obtížnost a možnosti využití ve výuce. Druhá kapitola obsahuje vyhodnocení dotazníku, na který v únoru až dubnu 2018 odpovědělo 54 učitelů lesního rohu v ZUŠ. Zde uvádím, jaké publikace znají a používají, jak je hodnotí, zda a jaké výukové materiály si vytváří sami. Na konci práce najdete obsáhlé přílohy, kde si můžete uvedené publikace prohlédnout.
  • Škola hry na lesní roh pro nejmladší žáky
    Němcová, Monika
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-06-25
    Téma pro mou práci jsem si vybrala hlavně proto, že několik let již učím na základní umělecké škole a znám potřeby tamních žáků. Škola hry na lesní roh pro děti ve věku mezi pátým až osmým rokem v češtině zatím neexistuje. Nechala jsem se inspirovat některými zahraničními školami, ze kterých s žáky hraji. A jsou to např. Look, listen learn, Belwin 21st century nebo Horn Fuchs. Částečně z nich budu v mé práci vycházet, ale celkové sestavení mého díla přizpůsobím tomu, co vidím u svých žáků jako nejvíce důležité při prvních krůčcích ve hře na lesní roh. Touto prací volně navážu na mou absolventskou práci, se kterou jsem absolvovala v roce 2018 na Pražské konzervatoři. Nesla název: Metodika hry na lesní roh ve věku 5-8 let.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů