Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "BÖHM, Michal"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Minimalismus ve filmu Under the Skin
    Mrkvička, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)
    Datum obhajoby: 2022-09-08
    Cílem této práce je přiblížit čtenáři možnosti minimalistického filmového stylu a nelézt odpověď na otázku, jak lze vystavět komplexní narativní film s minimem výrazových prostředků. V rámci práce bude na základě neoformalistické filmové analýzy snímku Under the skin popsáno, jak je s využitím jasně vymezeného a záměrně zúženého pole možností v kreativním procesu možné vystavět soudržné filmové dílo. Tento text si neklade za cíl samotnou definici minimalistického filmového stylu a stejně tak nemá odpovídat na otázku, do jaké míry je Under the skin minimalistickým filmem, ale měl by primárně sloužit k lepšímu pochopení, jak filmaři funkčně propojují formu s obsahem.
  • Skladobná špecifikácia dialógových scén vo filme Komúna od Thomasa Vinterberga
    Slimáková, Lívia
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)
    Datum obhajoby: 2019-09-12
    Úlohou tejto bakalárskej práce je definovať dôležitú, ale často opomínanú zložku výstavby filmového diela – filmový dialóg. Práca sa okrem charakteristiky filmového dialógu zaoberá históriou dialógu a následne aj využitím a skladbou dialógu vo filme. Nadobudnuté poznatky sú v druhej časti práce demonštrované na filme významného dánskeho režiséra Thomasa Vinterberga. Ide o film Komúna (2016), kde sú podrobne rozobrané a porovnávané dve významovo kontrastné a emocionálne odlišne ladené scény dialógu/polylógu, v ktorých je zvolený taktiež kontrastný prístup kamery a strihu. Cieľom práce je hlbšie skúmať postupy a tvorbu filmového dialógu z hľadiska strihovej skladby.
  • Stylová analýza expozice postavy ve filmu Pavouk Davida Cronenberga
    Hálová, Rosalinda
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)
    Datum obhajoby: 2022-09-14
    Tato práce si klade za cíl analýzu způsobu expozice postavy ve filmu Pavouk Davida Cronenberga a dále prozkoumávat problematiku na základě souvisejících ukázek z dalších snímků. Také zdůrazním jak důležitou roli v daném procesu konstrukce expozice postavy hraje empatie. Budu užívat metodu neoformalistické stylové analýzy.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů