Procházet podle oponent "BAGDASAROV, Georgij"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Filmová řeč a skladebné postupy v díle Yuen Woo-PingaReich, Michal(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-15Bojová scéna je narativní prvek. Vypráví příběh prostřednictvím pohybu těla a filmové řeči. Klíčem k záběrování scén není atrakce, ale vyjádření přenosu energie mezi bojovníky a stavu jejich mysli. Tato diplomová práce rozebírá jak na to.
- MěstoBrothánek, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-03Film Město je minimalistickou filmovou básní, impresí moderního města a jeho architektury. Tématem filmu je vztah krajiny vnější a krajiny vnitřní, které se vzájemně determinují. Mnohé výtvory člověka mohou se zdát nelidské, přesto je však stvořil člověk. Jsou tedy lidské jako cokoli jiného a odráží stav vědomí současného člověka. Zdají se obludnými i krásnými zároveň, budí obdiv i strach. Člověk umírá, jeho město žije dál. Film byl natočen na filmový materiál Super 8mm.
- SestraBrothánek, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-03Film Sestra stojí na motivech stejnojmeného románu Jáchyma Topola a hudby Filipa Topola a skupiny Psích Vojáků. Jde o lovestory vyprávěnou experimentální metodou filmové koláže, kde obraz, slovo a hudba hrají rovnocenou roli. Slovy režiséra Víta Pancíře, film "vyjadřuje společenské odcizení a deziluzi, které se hlavní hrdina Potok pokouší překonat láskou. Jedině láska mu dovoluje, aby se identifikoval také s něčím krásným, jako je naděje a víra ve smysl věcí a dění."
- Úvod do narace dokumentárního filmuBrothánek, Adam(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-06-03Diplomová práce Úvod do narace dokumentárního filmu se zabývá specifickými vlastnostmi narace v oblasti dokumentárního filmu a to zejména s ohledem na střihovou skladbu díla. Vychází z teorií současné naratologie, které aplikuje při analýze vybraných filmů napříč dějinami kinematografie. V první části se práce zabývá vlastnostmi dokumentárního filmu ve vztahu média a skutečnosti, a o tyto poznatky se dále opírá při definování odlišností v narativní skladbě díla. V kapitolách zabývajících se postupně dramaturgickou skladbou, stylizací času, fenoménem vypravěče, hlediska a postavy, se snaží odhalit specifické vlastnosti narativní skladby dokumentárního filmu v opozici k filmu fikčnímu. Práce je orientována tak, aby její poznatky bylo možno uplatnit ve střihačské praxi.