Procházet podle oponent "BARTOŠ, Josef"
Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Profil a image tanečníka jako marketingový nástrojMaroušková, Jana(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-06-07Diplomová práce se zaměřuje na nástroje a funkce sociálních sítí, které mohou ovlivňovat kariéru tanečního umělce. Přechází od teoretického základu a výčtu informací o sociálních sítích ke konkrétním zkušenostem tanečních umělců, které tvoří základy praktického výzkumu. Věnuje se postavení sociálních sítí v dnešní společnosti i v tanečním oboru a předkládá informace o využití marketingu a PR v online prostředí. Dokládá existenci korelace mezi vedením profilu a vytvářením image na sociálních sítích a pracovními příležitostmi. Práce přináší specifika výhod, rizik a úskalí vyplývajících z užívání sociálních sítí a poskytuje rady a tipy na základě zkušeností autora a dotazovaných umělců.
- Vliv vybraných tanečních stylů na způsob života tanečníkaBažantová, Sabina Daniela(Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-06-10Tato bakalářská práce se zabývá vlivem vybraných tanečních stylů na způsob života tanečníka. V práci popisuji vybrané taneční styly - klasický tanec, taneční sport a street dance. Hodnocení vlivu těchto vybraných stylů na tanečníka, které jsem učinila na základě svého mnohaletého pozorování, jsem doplnila o analýzu odpovědí získaných od referenční skupiny tanečníků splňující předem definovaná kritéria pomocí několika výzkumných metod. Mezi metody svého výzkumu jsem zařadila pozorování (z nichž jsem získala důležitá fakta, která jsem zaznamenávala do terénního deníku) a polostrukturované rozhovory s tanečníky. Tyto metody mi pomohly odpovědět na otázky chování, jednání, motivů, postojů a dalších složek osobnosti v souvislosti s vybraným tanečním stylem.