Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "BOBIŇSKI, Filip"

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Historický film v současné evropské kine matografii z producentského hlediska
    Kalandrová, Pavlína
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-10-10
    Žánr historického filmu slouží jako modelový příklad pro sledování problematiky developmentu a financování náročnějších filmových projektů v současné evropské kinematografii. Východiskem je domněnka, že historické filmy bývají většinou producentskými projekty, jelikož mají obchodní potenciál. V práci je představen žánr historického filmu z hlediska teoretického a filmově historického. Dále je vysvětlen pojem evropské kinematografické dílo a stručně představeny možnosti financování evropských koprodukčních filmů. Popíše se, co producent sleduje a ovlivňuje během své práce na vznikajícím historickém filmu. Získané poznatky jsou aplikovány na pěti menších případových studiích. Jejich součástí jsou i reflexe producentů. Výsledkem zkoumání je konstatování, že kvalita a uměleckost filmu jdou napříč žánry, stejně jako producentský či režisérský přístup k projektu. Točit artově zaměřené historické filmy je z finančního hlediska riskantnější, přitom jen tak je film jedinečný, může přežít desetiletí a mít skutečně celosvětový úspěch.
  • Problematika licencovaných formátů v televizi
    Abbasová, Aida
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-10-10
    Diplomová práce s názvem Problematika licencovaných formátů v televizi mapuje trh s televizními programovými formáty. Práce obecně definuje jednotlivé druhy formátů, kde se s nimi obchoduje a za jakých podmínek. Zabývá se též právními aspekty, nahlíží na smluvní problematiku a v neposlední řadě na autorskoprávní ochranu. Detailněji je nastíněn vývoj formátového trhu v České republice. Přiblíženy jsou jednotlivé organizace a televizní společnosti a je popsán proces nákupu, výroby a šíření formátů. V závěru práce je uveden rozbor šesti nejznámějších formátů odvysílaných v Čechách. Na těchto případových studiích jsou detailně popsány konkrétní situace, které mohou u výroby a vysílání formátových pořadů nastat.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů