Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "BRDEČKOVÁ, Tereza"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Český kriminální seriál: Scénáristé
    Knéblová, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-10
    Tato práce se zabývá českým kriminálním seriálem se zaměřením na osobnost autora scénáře. Proto obsahuje přehled autorů scénářů veškeré československé a české tvorby v rámci žánru kriminálního seriálu od roku 1968 až do současnosti. Zároveň se zabývá současným televizním prostředím na poli seriálů – soustředí se na roky 2016 a 2017 a poskytuje přehled o seriálech, které ve zmíněných letech měly svou premiéru. Tyto seriály vytvářejí kontext pro zkoumané kriminální seriály, jejichž autory jsem oslovila pro účely poslední, praktické části. Ta se zabývá tím, za jakých podmínek současné české kriminální seriály vznikají. 

  • Imaginární kino
    Felcman, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-14
    Práce se zaměřuje na praktickou aplikaci intermediální perspektivy při srovnání kinematografického díla a literárního díla podoby filmového scénáře.
  • Obraz nechtěného hrdiny
    Došková, Tereza
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-09-02
    Tato práce pojednává o hlavní postavě filmu Thelma Joachima Triera (2017). Pokouší se ji klasifikovat v rámci blíže specifikovaného hrdinského/anti-hrdinského spektra a zkoumá různé perspektivy, kterými můžeme nahlížet na hrdinu i vedlejší postavy této tragédie. Komentuje historický diskurz, který k rozlišení hrdiny a anti-hrdiny vedl, a na příkladu Homérovy Odyssey ukazuje, že takový vývoj charakteru se může měnit i díky novému čtení příběhu. Práce pak uzavírá své zkoumání shrnutím zkoumaných prvků, jako jsou tragičnost a fokus tragédie v rámci děje, pozice charakteru na kladném a záporném spektru a disonance, kterou takové umístění může divácky provokovat.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů