Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "CIHLÁŘ, Ondřej"

Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Divodvůr 2021 a divadlo T.E.J.P.
    Tomsová, Andrea
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2023)
    Datum obhajoby: 2023-09-07
    Bakalářská práce se zabývá vznikem a historií jihlavského nezávislého divadla T.EJ.P., osobnostmi, které se podílely na jeho založení, a postupem práce při tvorbě představení v rámci čtrnáctidenního letního divadelního projektu s názvem Divodvůr, který organizovalo právě divadlo T.E.J.P. Převážnou část faktografických údajů o divadle T.E.J.P. jsem získala z osobních rozhovorů se zakladateli. Proces tvorby reflektuji skrze osobní zkušenost z pozice asistentky pohybové složky, kterou jsem během projektu zastávala. V práci se zaměřuji na jednotlivé divadelní složky, popisuji inspirační zdroje a různé přístupy, které vedly ke vzniku jednotlivých scén a následně i finálního tvaru. Všechny zmíněné aspekty tvorby pozoruji ve vztahu k dětskému a dospívajícímu amatérskému performerovi.
  • Holektiv
    Stará, Eva
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2019)
    Datum obhajoby: 2019-06-05
    Práce pojednává o vzniku a dalším vývoji spolku Holektiv na české scéně pohybového divadla. Můžeme sledovat postup tvorby v průběhu tří let na inscenacích Study, Kafeeklatsch a Lov, včetně ohlasů na ně. Pro srovnání se v druhé části pomocí strukturovaných otázek dozvídáme z autentických výpovědí autorek o počátcích, vývoji a názorech na tvorbu dalších tří souborů, vzniklých v daném časovém úseku ještě za studia na HAMU. Jedná se o soubory Tantehorse, Kolonie a Mime Fatale.
  • Ľudské kuriozity
    Hudačková, Katarína
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2021)
    Datum obhajoby: 2021-06-14
    This bachelors thesis details about human disorders on human body, not just in the cirkus. Human curiosites of the world from the time before Christ to this days. How the society was looking at them in every historical time, in what social conditions they lived, what use they found in society, have they found their place in the world?
  • Magie a clown
    Drábová, Zuzana
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-12
    Tato bakalářská práce si klade za cíl vymezit vztah clowna k magii. Zabývá se hledáním postavy magického clowna skrze teorii a praxi clownerie a kouzelnictví. Popisuje, co mají clownský a kouzelnický obor společného a v čem se liší. Záměrem je nahlédnout do křehké podstaty clowna, která je magická.
  • Na rozhraní sportu a divadla
    Dlohoš, Ondřej
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-12
    Bakalářská práce se zabývá porovnáním principů sportu a divadla, jejich společnými rysy a rozdílnostmi, které se týkají principů přípravy a realizace, ale také cílů, které jsou u sportovního výkonu a divadelního představení odlišné. Vymezuje specifika obou aktivit, jejich možné prolínání a vzájemnou inspiraci. Zamýšlí se nad vztahem k divákovi, který není u sportu nezbytný, ale divadlo bez něj nemůže existovat. Konkrétně se pak práce zaměřuje na nový sport parkour, jeho filozofické i technické aspekty, a jeho možné využití v divadle. A to v souvislosti s absolventským představením Level Up.
  • Za pět dvanáct
    Skružná, Pavlína
    (Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta, 2015)
    Datum obhajoby: 2015-06-24
    Tato diplomová práce je prací absolventky oboru herectví a zabývá se osobní zkušeností s fungováním v konkrétní skupině. Je rozdělena na tři části. První část je věnována oboru sociální psychologie a osvětluje, jak je skupina a její fungování vnímáno v rámci tohoto oboru. V druhé části autorka aplikuje tato fakta na konkrétní skupinu, a to na své spolužáky oboru herectví na Katedře alternativního a loutkového divadla. Poslední, třetí část je věnována psychologickému dotazníku jednotlivých členů skupiny a lidí z nejbližšího okolí skupiny. Tato práce s názvem Za pět dvanáct nemá vědecké ambice, je spíše vhledem do jedné konkrétní skupiny herců a osobní reflexí autorky.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů