Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "DOHNAL, Lubor"

Nyní se zobrazuje 1 - 13 z 13
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Bakalářský filmový scénář: Kresba ve skicáři
    Hořava, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-19
  • Bakalářský filmový scénář: Odrazy zvuků
    Borecká, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-19
  • Beze stopy
    Holeček, Tomáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-16
    Příběh svou mužů žijících na okraji společnosti. Jejich situace se zkomplikuje, když potkají Blanku s malým synem.
  • Bolest na hrudníku
    Borecká, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-15
    Scénář Bolest na hrudníku není jen příběhem dvou hlavních postav Jasmíny a Alexe, ale snaží se napodobit proud vědomí a není vlastně podstatné, komu tento proud myšlenek patří. Patří všem postavám, které mu jsou schopny naslouchat a patří všem, kteří mu naslouchat chtějí. A tak je tu zoobrazena minulost i bolest. Bolest je zde příčinou toho, že postavy dokáží naslochat svým vnitřním hlasům a dokáží předjímat skutečnost, ale někdy nedokáží a nemohou žít prostým každodenním životem tak jako ostatní.
  • Dramatické aspekty řeckých mýtů: Médeia
    Borecká, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-16
    Ve své práci se zabývám především tím, co je to mýtus a co si lze představit pod pojmem mytologická postava. V první části své práce se věnuji shrnutí některých teorií vědců z různých vědních oborů a také postavě Médeii, která je pro mou práci stěžejním tématem. Věnuji se zde i zpracování mytologické postavy Médeii v literatuře, protože řada filmových děl vychází právě z literatury ale také se zabývám konkrétními filmy, které zpracovávají každý po svém postavu Médeii a to filmy: Medea, Lars von Trier, Medea, Pier Paolo Pasolini, Medee Miracle, Tonino de Bernardi, Náměstí Spasitele, Krzysztof Kreuze a Joanna Kosová-Krauzeová.
  • Inverzní kyvadlo
    Dodova, Borjana
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-10-15
    Tři komorní psychologické příběhy.
  • Maska a tvář komedie po italsku
    Toul, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-10-11
    Snahou práce bylo pokusit se nahlédnout na plodné období italské kinematografie šedesátých let jiným zorným úhlem - přes žánr komedie po italsku. Zaměřit se na ty, kteří tvořili souběžné s Velikány a kteří, mnohdy zaslouženě, mizí v jejich stínu. Přesto je však mezi těmi menšími možné najít autory osobité a díla výrazná. To že jsem se nakonec dostal i na území Velikánů není nic překvapivého, žánr komedie po italsku je tak široký, že se do něj vejde leccos a tak mnohdy zpracovává táž témata jako oni, pouze vypráví v lehčím duchu. Pokusit se v ryze italských souvislostech vystopovat její specifikum, a vytvořit přehled sloužící k lepší orientaci na území, kde ještě žijí lvi.
  • Nic se neděje
    Parkanová, Beata
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-22
    Mnohdy se zdá, že život poklidně pokojně plyne a mnohdy jsou právě tyto chvíle podbarveny většími, či menšími neštěstími každého z nás. Příběh scénáře Nic se neděje, zachycuje několik postav nejenom jedné rodiny z maloměsta, kterým se neděje a děje mnohé.
  • Oranžový pokoj
    Titka, Štefan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, )
    Rudolf Mach není zrovna vaším typickým "sousedem od vedle". Vede samotářský život ve svém odlehlém domě nedaleko lesa a jediné vzrušení a dobrodružství nachází leda tak v sešitových vydáních Čtyřlístku, která si po večerech pročítá. Jeho práce, spočívající v tom, že jako zástupce Českých drah informuje rodiny poškozených o dlužných částkách, které podniku vznikly vinou smrti člena rodiny, mu v očích lidí na sympatiích taky nepřidává. Jeho život dostane smysl až s příchodem Julie, jedné z jeho "klientek", do které se na první pohled zamiluje. Rozhodne se ji unést do svého "oranžového pokoje", který pro ni vytvořil ve svém sklepě. Věci se ale začnou komplikovat a Rudolf Mach do oranžového pokoje přivítá nakonec úplně jiného "nájemníka" - sám sebe.
  • Revizor
    Dusová, Tereza
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-10-14
    Komedie o Jaroslavovi, který pracuje jako revizor, ale radost z toho nemá. O Jaroslavově matce, její svérázné výchově a pohledu na svět. O starším bratrovi Tomášovi, který odmítá dospět. O Jitce, která hledá lásku, ale nemá ráda revizory. O tom, kam až může hrdiny dovést jedna zdánlivě neškodná lež.
  • Sociální funkce filmového umění - film a divák
    Mechtcheriakova, Kira
    (2002)
  • Svojím sposobom láska
    Godovič, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-16
    Spolužití tří spolubydlících v uzavřeném prostoru vysokoškolských kolejí. Jsou tak rozdílné, ale hledají stejné. Lásku. I když každá svým způsobem. Líza sní svůj sen o ideálu, který jí ale ve skutečnosti odmítá. Renča si zase nedokáže vybrat - toho nejlepšího a odmítá jednoho za druhým. Zato Simona by nejradějsi spala s celou kolejí. Kolejní love story, romantika, která by se už konečně mohla změnit na skutečnost. Ideálně hned. Tady a ted...
  • Ze života Andreje
    Škampová, Alexandra
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-21
    Hraný film s animovanými pasážemi. Animace jako výklad obrazů, které se nastavují našim zrakům. Poetismus, filmy tří postav. To jsou předobrazy scénáře, který zachycuje současnou Prahu na břehu Vltavy, tak, jak ji ochutnává osiřelý Andrej, ambiciózní Viola a požitkářský Kristián. Každý se po svém snaží najít místo ve společnosti, která je zmítána vášněmi, ideologiemi a klamem. Nikdo se neubrání času, řeka stále plyne.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů