Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "EKRT, Viktor"

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Hudba v současném českém dokumentárním filmu
    Poledna, Marek
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-09-22
    V práci se věnuji využívání hudby v současných českých dokumentárních filmech. Práce obsahuje zevrubný náhled do specifických působení hudby v dokumentárním filmu, úvahu nad jejími vlastnostmi s ohledem na spojení s obrazem dokumentární povahy, rozdíly v tvůrčím přístupu k využití hudby a stručný výčet nejčastějších funkčních působení hudby v dokumentárním filmu. Dále se také vzhledem k dokumentům okrajově dotýkám problematiky televizní produkce, role střihače či využívání archivní hudby.
  • Vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie diváka a jej využitie vo filmovej narácií
    Marinová, Viera
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-06
    Táto bakalárska práca sa zameriava na vplyv hudby na emocionálne a kognitívne vnímanie človeka. Predovšetkým sa sústredí na filmovú hudbu a jej funkciu vo filme. Pomocou kognitívnej vedy hľadá odpovede na to, ako môže hudba vo filme ovplyvňovať naše emócie a ďalšie kognitívne procesy ako empatiu, chápanie významu, prepojenie súvislostí, pamäť atď. Táto práca nie je ani tak návodom, ako by sa mala hudba vo filme správne používať, ako skôr návodom na pochopenie filmového diváka. Každopádne však potvrdzuje, že hudba je veľmi funkčným nástrojom filmovej reči.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů