Procházet podle oponent "FRIČOVÁ, Kateřina"
Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Budování image značky s využitím audiovizeMika, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-06-04Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Stále častěji se stává nedílnou součástí marketingových kampaní i globálních značek. Existuje však velmi málo informací a odborné literatury, která se product placementem zabývá. Proto je zpravidla používán spíše intuitivně. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Rozlišuje jeho různé formy a způsoby umístění značky. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu a hodnotí rozdílné způsoby měření jeho efektivnosti. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním a českém trhu. Práce je doplněna četnými příklady z praxe.
- Hudební televize v českých podmínkách - TV ÓčkoHeger, Matouš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-11Diplomová práce "Hudební televize v českých podmínkách. TV Óčko" se zabývá souvislostmi existence tematické hudební televize v lokálním prostředí prostřednictvím konkrétní případové studie - české televizní stanice TV Óčko, založené v roce 2002. Zároveň přibližuje také fenomén globální hudební hudební televize MTV. První část textu se věnuje formátům, které předcházely vzniku hudební televize v globálním (před vznikem MTV jako první hudební televize) či lokálním smyslu. Druhá pasáž zevrubně popisuje první desetiletí existence americké stanice MTV (období 1981-1992), přičemž uplatňuje především ekonomický a produkční pohled. Třetí, nejrozsáhlejší část je věnována vzniku a rozvoji české hudební televize Óčko (období 2002-2010). Na celý fenomén je nahlíženo z hlediska ekonomického, produkčního i programového. Čtvrtá část zprostředkovává dva vnější pohledy na lokální tematickou hudební televizi: pohled lokálního distributora a pohled producenta hudebního klipu.
- Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe?Šafer, Kryštof(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-10-07Magisterská práce s názvem Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe? popisuje stav ve které se televize nachází v roce 2015 a nahlíží na způsoby, jak se bude vyvíjet v horizontu pěti let, jak se budou vyvíjet jednotlivé demografické skupiny a jejich vztah k televizi. Televize jako médium se proměňuje. Hlavní důraz se klade na zkoumání různých způsobů proměn, tak aby televize obstála v měnící se mediální krajině a přibývající konkurenci především z internetové oblasti. Zkoumá se také proměna diváka, který se stále častěji obrací k jiným variantám sledování obsahu, nicméně, který je životně důležitý pro přežití i tak silného média jako je právě televize.
- Postprodukční zpracování koprodukčního TV seriálu v době technologického rozvojeSlavíček, Jiří(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2014)Datum obhajoby: 2014-10-08Tato diplomová práce pojednává o problematice postprodukčního zpracování audiovizuálního materiálu v dnešní době rozvoje digitální technologie. Klade si za cíl zaměřit se na zpracování materiálu při natáčení koprodukčního televizního seriálu, a to zejména z pohledu obrazového postprodukčního studia. Práce je napsána především na základě informací získaných při četných konzultacích se zkušenými specialisty z oboru filmové a televizní postprodukce.
- Prima Comedy CentralDittrich, David(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-11Viacom patří k největším mass mediálních společností spadající pod společnost National Amusements, která vlastní rozsáhlou síť kin v USA a spadá pod ní mimo jiné i další televizní gigant CBS. Tato bakalářská práce se bude věnovat jeho aktivitám ve střední Evropě, kde jeho aktivity ještě nenabrali na síle tolik jako v ostatních koutech naší zeměkoule, ale postupem času se začínají prosazovat čím dál více. Jako jeden z prvních viditelných výsledků je televizní stanice Prima Comedy Central, která tvoří pilotní projekt Viacomu v České republice. V této práci se budou dopodrobna rozebírat podmínky, za kterých tento televizní kanál vznikl a plány, které s ním Viacom do budoucna má a jeho další plány u nás a v celé střední Evropě.