Procházet podle oponent "GREINER, Ladislav"
Nyní se zobrazuje 1 - 9 z 9
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Dramaturgie mixáže AV díla ve vícekanálových formátechSokol, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-06-11Cílem této diplomové práce je zmapovat vícekanálové formáty z pohledu technologie, zvukové dramaturgie a estetiky. Práce se zabývá historickým vývojem filmového zvuku, technickým přínosem jednotlivých technologií a mixáží jakožto finální činností při tvorbě zvukové složky audiovizuálního díla. Poslední část práce je věnována rozhovorům s českými zvukovými mistry a mixéry.
- Horor a postupy zvukové dramaturgie pracující s emocí strachuLevý, Adam(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-17Tato bakalářská práce se zabývá filmovým hororem, jeho problematickým vymezením jako žánru, příčinami strachu v tomto žánru a jeho zvukovou složkou. V prvním oddíle se obecně zabývám problematikou vymezení žánru. V druhé kapitole se věnuji hororu a hledám příčiny jeho ztělesněného strachu a jeho definicí. Ve třetím oddílu řeším jeho zvukovou složku a popisuji postupy, jak zvukem konstruovat strach v interakci s obrazem.
- Problematika a technické možnosti zvuku pri natáčaní s DSLR fotoaparátmi.Ujčík, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-17Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou zvukovej zložky pri spolupráci s DSLR fotoaparátmi (digitálnymi zrkladlovkami). Rozoberá technické parametre zvuku u fotoaparátov a vyhodnocuje ich výhody a nevýhody. Popisuje technické možnosti a varianty realizácie zvuku v jednotlivých fázach tvorivého procesu, od plánovania až po postprodukciu, s prihliadnutím na druh a charakter audiovizuálneho diela. To všetko je dané do kontextu s fenoménom prudkého rozvoja digitálnych technológii a jeho dôsledkom na úroveň profesionality a pracovných postupov v audiovizuálnej produkcii.
- SlovíčkaGráf, Jiří(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-22krátký televizní animovaný cyklus, určený převážně pro děti
- Sound EffectsChaloupka, Miroslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)Datum obhajoby: 2018-09-13Bakalářská práce se zabývá tématem „sound effects“. Vysvětluje tento pojem a stručně popisuje jeho historický vývoj. Kategorizuje jednotlivé styly a demonstruje postupy tvorby a užití zvukových efetků. Zabývá se také jejich dopady na emocionální prožitek diváka.
- SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMUKarhánková, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-09-18Práce se zabývá problematikou tvorby zvukové složky animovaného filmu – jejími specifiky a aspekty jak v oblasti realizace, tak přípravy i zvukové dramaturgie. Zkoumá, jaký mají vliv na filmové vyprávění a do jaké míry je možné a užitečné s nimi pracovat již od počátku vývoje animovaného filmu. Práce dále představuje praktické i tvůrčí možnosti spolupráce režiséra a zvukaře a hlediska, která ji mohou pozitivně či negativně ovlivnit. Práce čerpá informace z literárních zdrojů, rozhovorů s tvůrci animovaného filmu a osobních poznatků z praxe autorky v oblasti režie a scenáristiky animovaného filmu. Tato práce potvrdila důležitost role zvukové složky v animovaném filmu a její pozitivní vliv na výslednou kvalitu AV díla pokud není opomenuta již od počátku filmové realizace. Práce shrnuje základní přístupy, díky nimž by měl být tvůrce schopen pracovat se zvukem v animovaném filmu jako s plnohodnotnou složkou vyprávění.
- Technologické inovace a jejich dopad na podobu zvukové stopy filmuChaloupka, Miroslav(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-09-30Magisterská práce se zabývá tématem, jak technologické inovace změnily v průběhu historie podobu zvukové stopy filmu a práci s ní. Jednotlivé milníky řadí chronologicky, popisuje jejich funkce a dopad na finální dílo a reflektuje je na praktických příkladech či filmových ukázkách.
- Znamení koně 1. díl TV seriálŽeníšek, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-10-13Znamení koně 1. díl je pilotním dílem stejnojmenného TV seriálu z prostředí koňských farem, chovu koní a dostihů. Předložená práce je zaměřena zejména na řešení problémů kontaktního zvuku a zvukovou postprodukci pro TV formát 5.0.
- Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc GodardaAtcheson, Nicolas Henry(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-22Bakalářská práce „Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean Luc-Godarda“ se zaměřuje na zvukovou stopu jmenovaného filmu a na kulturně-historický kontext Godardovy tvorby a doby. Práce se koncentruje na film Alphaville, kde analyzuje zvukovou dramaturgii v zásadních scénách a čerpá informace o natáčení a technologii z odborné literatury. Práce se také věnuje paralelám mezi zvukovou složkou filmu a hudebním proudem Musique Concrete, který vznikl ve stejném období ve Francii. Důvodem pro vznik práce je potřeba zmapování a analýzy zvukové složky, která oproti scénáři nebo samotné autorské tvorbě režiséra není v odborné literatuře zdaleka tolik řešena.