Procházet podle oponent "HŮLOVEC, Martin"
Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucnaMoravčíková, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)Datum obhajoby: 2017-06-09Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce nabízí několik teorií o vývoji reklamního prostředí do budoucna.
- Vnější faktory ovlivňující development českého celovečerního filmu v období let 2020-2023Macháček, Matouš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-21Tato bakalářské práce se zaměřuje na vnější faktory ovlivňující development českého celovečerního filmu určeného pro kinodistribuci v období let 2020–2023. První kapitola v teoretické rovině nabízí komplexní představu o developmentu celovečerního filmu určeného pro kinodistribuci. Druhá kapitola se věnuje specificky jednotlivým vnějším vlivům a faktorům, které v období let 2020-2023 vstupují do tohoto procesu. Pandemie COVID-19, válka na Ukrajině a s ní spojená energetická krize a inflace, podpora českého filmového průmyslu, Green Deal a zcela zásadní změna chování českého diváka – tyto faktory jsou zde obecně definovány, je vysvětlován jejich význam, vývoj v čase a princip fungování ve filmovém průmyslu, včetně jejich přímého vlivu na development celovečerního filmu. Třetí závěrečná kapitola nabízí a prezentuje názor klíčových českých producentů, včetně jejich subjektivního pohledu na aktuální situaci týkající se vývoje filmového díla podpořeného jejich přímou zkušeností z developmentu v období posledních dvou let.
- Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorbyPaclík, Matěj(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2020)Datum obhajoby: 2020-09-15Cílem této práce je analýza vztahu mezi producentem a režisérem v oblasti reklamní tvorby. V této práci se zaměřuji na hledání rysů, které napomáhají společnému profesnímu růstu producenta a režiséra. V řešení práce bylo použito metody rozhovorů. Ty byly prováděny jak s úspěšnými režiséry a producenty, kteří se dokázali prosadit zejména v České republice případně i na zahraničních trzích, tak i s generací nastupujících talentovaných režisérů a producentů. Na základě zjištěných údajů se snažím definovat vlastnosti, které by se daly označit jako charakteristické pro dobrého a úspěšného producenta či režiséra. Výsledky práce zasazuji do dvou časových rámců ukotvujících výpovědi respondentů do širších kontextů. Liší se vztah producenta s režisérem na počátku kariéry režiséra od jejich vztahu v době, kdy už je režisér etablovaný na trhu s reklamní tvorbou? Jak moc se liší vztah producenta s režisérem v dnešní době oproti přístupu během počátku reklamní tvorby u nás na začátku a během 90. let 20. století? V práci jsem se také zaměřil na zkoumání základních stavebních kamenů zdravého a pro obě strany prospěšného vztahu a na sledování rozdílů v přístupu producentů v práci s mladými a talentovanými režiséry. Práce také zkoumá jak je vztah dvojice producent a režisér vnímán přímými zadavately práce, kterými jsou v tomto odvětní reklamní agentury a v nich analogicky postavená dvojice agenturní producent a kreativec.