Procházet podle oponent "HART, Marek"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Pole neurčitostiKlusák, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Má práce na tomto filmu spočívala v nahrání kontaktního zvuku a zvukové postprodukci. Minimalisticky realistická zvuková dramaturgie využívá i prvků nahodilosti.
- Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního dílaŠléška, Jan(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-10-09Hlavním záměrem práce je určení obecných psychologických principů, na jejichž základě týmová spolupráce funguje. Pro zdařilé vedení týmu je důležitá nejen znalost těchto principů, ale také jejich adekvátní aplikace do specifického prostředí zvukové postprodukce. První třetina práce obecně pojednává o socio-psychologických vztazích uvnitř týmu jako celku a pojmenovává hlavní principy jeho funkce. V dalších dvou třetinách práce se analyzuje zvukový supervizora jako týmový vůdce a specifikuje se náplň jeho práce, například jak by měl tým správně sestavovat a koordinovat. V dalších kapitolách je analyzováno specifické prostředí zvukové postprodukce a je popsán ideální model z hlediska správné funkce týmu. Poté jsou vysvětleny rozdíly týmů dočasných a trvalých, srovnají se jejich specifika s přístupem solitérním a popíše se jejich nejvhodnější aplikace do prostředí zvukové postprodukce. Závěrečné srovnání ideálního teoretického modelu s praxí uzavře celou práci.
- Vývoj zvukové dramaturgie ve filmech Davida LyncheDolejší, Dominik(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-18Základem této práce je, pohled na vývoj zvukové dramaturgie v celém díle Davida Lynche. Pracuji hlavně na principu analytického rozboru scén a jejich dramaturgie z širšího hlediska filmu. Ve filmu rozebírám dva filmy a to "Mulholland Dr." a "Sloní muž", které se staly pro moji práci milníky ve tvorbě Davida Lynche. Z toho vyplývá podstata mé práce: tvůrce není při vyprávění omezen jen na obraz, jak se tomu dodnes děje, čehož je důkazem nejen česká kinematografie, ale i světová. Vývoj práce dokazuji na rozboru všech zvukový složek filmů.
- Ztvárnění sluchových poruch ve zvukové složce AV dílaCibulka, Vojtěch(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2022)Datum obhajoby: 2022-09-15Práce se věnuje problematice zvukového ztvárnění sluchových poruch v audiovizuální tvorbě. První část práce uvádí čtenáře do širšího kontextu sluchového hendikepu v rámci vývoje a současného stavu kinematografie. Další kapitola se zaměřuje na audiologické poznatky o sluchových poruchách. Následuje představení konceptu point of audition a subjektivních transformací jako klíčových prvků při tvůrčí práci se sluchovými abnormalitami. Hlavní část práce se pak zaměřuje konkrétně na architekturu a vývoj nejpoužívanějšího postupu reprezentace sluchové poruchy – „hluchého“ kódu. V závěru pak práce popisuje několik příkladů invenčního přístupu ke zvukovému zpracování sluchové poruchy, které problematiku výrazně obohacují. Práce tak zvolené téma sleduje z několika různých perspektiv a vytváří základ pro hlubší bádání čtenáře i vlastní tvůrčí praxi.