Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "HORÁK, Petr"

Nyní se zobrazuje 1 - 6 z 6
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • České internetové televize s produkcí vlastního obsahu
    Bajgarová, Barbora
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-09-08
    S počátkem tohoto tisíciletí, rychlým rozvojem digitálních technologií a stále většími možnosti on-line šíření jakéhokoli obsahu se výrazně změnil charakter audio-vizuální tvorby. Vedle profesionálních filmů a televizní tvorby, kde je jasně vymezená hranice mezi výrobcem a divákem, se zlevněním a zpřístupněním výroby i šíření audiovizuálních děl široké veřejnosti vyvinul nový směr tzv. uživatelských videí. Ty se postupně s rostoucí popularitou začaly později naopak profesionalizovat a komercializovat, což vedlo ke vzniku čistě internetových televizí, financovaných na základě reklamy. V této práci se budu věnovat právě těmto televizím v rámci české internetové scény. Z čeho se vyvinuly? Čím jsou ve světovém kontextu specifické? Co je charakteristické pro jednotlivé pořady a s jakými problémy se mohou v budoucnu potýkat?
  • Dramaturgie artových distributorů
    Lísalová, Anna
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-06-13
    Cílem mé bakalářské práce je vyhledat a popsat systém dramaturgie čtyř českých distributorů Asociace českých filmových klubů, Aerofilms, Artcamu a CinemArtu, kteří pravidelně uvádějí do kin artové tituly. Zároveň se zaměřím na srovnání těchto distributorů na několika rozlišovacích úrovních. V první části své bakalářské práce definuji pojem artového filmu z hlediska historického i současného vnímání. Dále se zaměřím na historiii a profilaci jednotlivých distributorů. Stěžejní část práce tvoří analýza filmů uvedených v roce 2012 a srovnání jednotlivých distributorů. V poslední části se zabývám náklady na uvedení snímků do kin, diváckými úspěchy filmů, postavením distributorů na českém trhu a pohledem do jejich budoucnosti.
  • Filmový průmysl a práce s publikem
    Pojarová, Karolína
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)
    Datum obhajoby: 2016-09-08
    Studie stavící na vlastním průzkumu a kulturních teoriích věnující se tématu zapojení aktérů filmového průmyslu v oblasti práce s publikem. Práce se orientuje na filmové profesionály a jejím cílem je představit potenciál filmové a audiovizuální výchovy a její užitek pro sektor filmového průmyslu. Příklady dobré praxe jsou ve studii zmíněny za účelem inspirovat prostředí českého filmového průmyslu. V neposlední řadě je navrženo několik modelů, jak by čeští filmoví producenti a distributoři mohli oblasti práce s publikem přispět.
  • Možnosti distribuce krátkých filmů v kinech
    Ptáčková, Petra
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-09-25
    Diplomová práce se zaměřuje na problematiku distribuce krátkých filmů v kinech. Uvádí příklady úspěšných modelů ze zahraničí, užívání předfilmů a vytváření pásma krátkých filmů. Práce popisuje současnou situaci v českém prostředí a snaží se v ní sledovat podobné mechanismy a podmínky pro jejich rozvoj.
  • Nástup DCP a proměna distribuce
    Žaloudková, Klára
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-12
    Cílem mé bakalářské práce je nastínit změny, které přinesla digitalizace filmovému průmyslu. Zjednodušeně- jak se proměňuje distribuce po nástupu DCP. K digitalizaci směřoval vývoj postupně téměř deset let. Velmi se o ní diskutovalo, protože toto téma zasáhlo řadu společenských a mediálních oblastí, především také oblast televizního vysílání. Časem se dospělo do bodu, kdy přestalo jít o volbu, ale z digitalizace se v podstatě stala nutnost. Od roku 2009 propukla digitalizace v plné své síle a nepochybně se tak stalo díky stoupající oblibě 3D filmů, která proces urychlila. Na konci práce uvádím předpokládané tendence, jak se do budoucna bude vývoj ubírat.
  • VÝVOJ SERIÁLU
    Košťál, Jakub
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-11
    Bakalářská práce na téma Vývoj seriálu se zabývá možnostmi nezávislého producenta v českém prostředí v hrané dramatické seriálové s aplikací na autorův vlastní projekt. První část definuje základní pojmy a vysvětluje postup práce a výběr respondentů. Druhá část se skládá ze čtyř polostrukturovaných rozhovorů, který se každý zabývá jiným typem seriálu a jiným typem vysílatele. Před každým rozhovorem je případová studie příslušného projektu, který se dále rozebírá během rozhovoru. Třetí částí je vlastní popis projektu autora. Poslední kapitola před závěrem načíná téma Státního fondu kinematografie a jeho podpory seriálové tvorby. Závěr práce se věnuje shodným prvkům, které vycházejí z rozhovorů a pokouší se je aplikovat na vlastní autorův projekt. Práce by mohla být inspirací pro začínající producenty.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů