Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "HORANSKÝ, Miloš"

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Bresson, Jancsó a psychologické herectví
    Zapletal, Vít
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-22
    Úvaha nad specifikami hráce s hercem ve filmech Roberta Bressona a Miklóse Jancsóa v konfrontaci s klasickým herectvím.
  • Návrat ztracené Persony
    Jelínek, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-09-22
    Porovnání především hlavních a vedlejších postav ve filmech Persona Ingmara Bergmana a Návrat ztraceného syna Evalda Schorma, natočených shodně v roce 1966.
  • Režisérův herec - hercův režisér
    Vagnerová, Hana
    (Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-18
    Ve své diplomové práci se zabývám vztahem režiséra a herce. Nejprve se snažím teoreticky popsat jednotlivé typy režisérů podle jejich vztahu k práci s hercem. Snažím se o krátký teoretický náhled do této problematiky. Poté se obecně snažím popsat dva režisérské typy: režiséra ? inscenátora a hereckého režiséra; jako speciální případ hereckého režiséra se věnuji podtypu režiséra ? herce. Ve druhé části své diplomové práce pak uvádím konkrétní příklady výše uvedených typů režisérů a dokumentuji je na svých osobních zkušenostech ze své dosavadní herecké praxe. Jde o Thomase Zielinského a jeho Tramvaj do stanice Touha jako příklad režiséra ? inscenátora, Jána Šimka při zkoušení hry Bedbound jako hereckého režiséra a Ondřeje Pavelku jako režiséra ? herce při zkoušení Fausta. V závěru se snažím zhodnotit své poznatky nabyté z teorie i praxe.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů