Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "HUDEČEK, Jan"

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Česká hudba jako součást hudební kultury Severní a Jižní Ameriky
    Hejn, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2020)
    Datum obhajoby: 2020-09-07
    Diplomová práce “Česká hudba jako součást hudební kultury Severní a Jižní Ameriky (1678 – 1953)“ pojednává o téměř třech staletích trvajícího vlivu české hudby na velmi specifickou a v Evropě téměř neznámou hudbu Amerického kontinentu. V textu je v hlavních obrysech zachycen vývoj hudebního života ve Spojených státech od poloviny 17. století až do období po skončení II. světové války. Hlavní pozornost je zaměřena na působení a hostování jak známých, tak i téměř zapomenutých českých skladatelů a představitelů reprodukčního umění v Novém světě a jejich nemalý vliv na tamější hudební kulturu, na americké hudební dění.
  • Franz Schubert a jeho Sonáta "Arpeggione" D.821 v úpravě pro fagot a klavír
    Havlíčková, Lucie
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-06-05
    Tato diplomová práce se zabývá osobností rakouského hudebního skladatele období romantismu Franze Schuberta, jeho životem a stručným výčtem jeho tvorby. Práce se dále zaměřuje na Sonátu a moll „Arpeggione“ D.821, psanou původně pro arpeggione a klavír, a pojednává o vlastní úpravě partů a interpretační problematice v transkripci pro fagot a klavír.
  • Paul Hindemith a jeho Sonáta pro fagot a klavír
    Šmíd, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2017)
    Datum obhajoby: 2017-06-01
    Tato bakalářská práce se zabývá osobností skladatele Paula Hindemitha a jeho Sonátou pro fagot a klavír. Úvodní kapitola pojednává o životě a zásluhách skladatele. Další část se věnuje vlastní skladbě a obsahuje také formální rozbor. Závěrem je uveden výběr skladeb pro dřevěné dechové nástroje a přehled Hindemithových sonát.
  • Skladby pro sólový kontrafagot s doprovodem a rozbor sonáty pro kontrafagot a klavír G. Deutschmanna
    Svitavský, Ondřej
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2023)
    Datum obhajoby: 2023-09-07
    První kapitola stručně popisuje historii použití kontrafagotu v hudbě. Druhá kapitola je zaměřena na výběr skladeb pro sólový kontrafagot s doprovodem napsaných zahraničními autory. Třetí kapitola je potom souhrnným přehledem skladeb českých. V obou kapitolách je před konkrétním popisem skladeb uveden krátký biogram autorů těchto skladeb. U podkapitoly o Ivo Bláhovi je součástí i rozhovor s tímto autorem. Poslední kapitola se věnuje formální analýze Sonáty pro kontrafagot a klavír Gerharda Deutschmanna. Analýza se zabývá především hudební formou a motivicko-tematickou prací. Z hlediska harmonie popisuje jen základní tonální průběh.
  • Soutěž Pražského jara v oboru fagot
    Bálková, Martina
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-09-11
    Tato práce nabízí komplexní pohled na Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro s detailním zaměřením na obor fagot.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů