Procházet podle oponent "HYNEK KRÄMER, Kristian"
Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Ludvík se ztratilSouček, Daniel(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-06-04Ludvík se po smrti otce snadno snaží dostat k penězům, to však přináší problémy..
- Natáčení cestopisných a expedičních filmůHyksa, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-18Práce pojednává o historickém vývoji žánru cestopisných a expedičních filmů. Dále je pojednáno o vývoji žánru v Československu od jeho počátků až do devadesátých let dvacátého století. V poslední části se práce zabývá dramaturgickou stavbou cestopisných a expedičních filmů a jejím vývojem.
- Natáčení pod vodouDvořáček, Šimon(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-13Tématem této bakalářské práce je "Natáčení pod vodou" . Zabývá se teoretickou a praktickou problematikou spojenou s podvodním natáčením. Vzhledem k empirickému zaměření práce se text soustředí na osobní zkušenost získanou v průběhu natáčení podvodní scény celovečerního filmu Menandros & Thais, na kterém jsem spolupracoval jako hlavní kameraman. Veškeré zkušenosti, které jsem získal v průběhu příprav a během samotného natáčení, by měly být přínosem pro ty, kteří se budou v budoucnu zabývat touto problematikou. První část práce se zabývá stručnou historií a teorií potápění. Je zde popsán vývoj potápěčského vybavení v od počátku až do dnešní podoby a vysvětleno základní teoretické minimum pro podvodní natáčení. V druhé části je detailní popis podvodní bitvy, na které jsem jako kameraman spolupracoval při přípravě, realizaci a finalizaci. Tato kapitola je rozdělena do pěti části. První část se zabývá prvotní koncepcí podvodní scény. V druhá část popisuje přípravy na natáčení. Třetí a čtvrtá část se zabývá realizací od zkoušek až po natáčení. Poslední, pátá část, se soustředí na reflexi celé podvodní scény. Zde nastiňuji, co se dle mého soudu z ideových záměrů povedlo přenést do reality.
- Obrazové řešení televizních hudebních pořadů a klipůŠuster, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-20Bakalářská práce se zabývá vizuální koncepcí videoklipů. Rozebírá technické možnosti užívané v klipu a ty rozebírá na pracích nejznáměšík filmových i videoklipových režisérů.
- Pohyb kamery v prostoru snímané scényFilip, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Pohyb kamery z hlediska vnímání pohybu, historie a současného stavu.
- Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmuKukulová, Marie(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-20Tato bakalářská práce nesoucí název ,,Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu?? se zabývá, odlišnou praxí kameramana v těchto dvou oborech, zvolením vhodného formátu obrazu, typu kamery, objektivů, materiálu a dalších technických specifik, které se zdokonalily a usnadňují tak filmařům práci. Zmiňuji zde filmovou historii dokumentu a hraného filmu, dříve užívanou filmovou techniku v porovnání s difitálními videokamery a digitálními fotoaparáty. Dále popisuji hraný film obsahující dokumentární prvky a dokumentární film obsahující prvky hraného filmu. Jako příklady uvádím dva filmy, o kterých dělám krátký rozbor. A také zde cituji slavné filmové tvůrce, jak českého tak světového filmu, kteří se zasloužili o filmový příděl v kinematografii.
- Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmuParkán, Havel(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-20Tato práce pojednává o rozdílech v kameramanském přístupu k natáčení hraných a dokumentárních filmů. Součástí práce jsou rozhovory na toto téma s kameramany Miroslavem Ondříčkem a Svatoplukem Malým. Z těchto rozhovorů též celá práce vychází.
- Spolupráce kameramana a režiséra dokumentární a hrané režiePáviček, Jaromír(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-06-06Filmové dílo je kolektivní, režisér je hlavním článkem tohoto kolektivu a spolupráce s kameramanem je nejdůležitější vazba při realizaci.