Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "HYNEK KRÄMER, Kristian"

Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Ludvík se ztratil
    Souček, Daniel
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-06-04
    Ludvík se po smrti otce snadno snaží dostat k penězům, to však přináší problémy..
  • Natáčení cestopisných a expedičních filmů
    Hyksa, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-18
    Práce pojednává o historickém vývoji žánru cestopisných a expedičních filmů. Dále je pojednáno o vývoji žánru v Československu od jeho počátků až do devadesátých let dvacátého století. V poslední části se práce zabývá dramaturgickou stavbou cestopisných a expedičních filmů a jejím vývojem.
  • Natáčení pod vodou
    Dvořáček, Šimon
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-09-13
    Tématem této bakalářské práce je "Natáčení pod vodou" . Zabývá se teoretickou a praktickou problematikou spojenou s podvodním natáčením. Vzhledem k empirickému zaměření práce se text soustředí na osobní zkušenost získanou v průběhu natáčení podvodní scény celovečerního filmu Menandros & Thais, na kterém jsem spolupracoval jako hlavní kameraman. Veškeré zkušenosti, které jsem získal v průběhu příprav a během samotného natáčení, by měly být přínosem pro ty, kteří se budou v budoucnu zabývat touto problematikou. První část práce se zabývá stručnou historií a teorií potápění. Je zde popsán vývoj potápěčského vybavení v od počátku až do dnešní podoby a vysvětleno základní teoretické minimum pro podvodní natáčení. V druhé části je detailní popis podvodní bitvy, na které jsem jako kameraman spolupracoval při přípravě, realizaci a finalizaci. Tato kapitola je rozdělena do pěti části. První část se zabývá prvotní koncepcí podvodní scény. V druhá část popisuje přípravy na natáčení. Třetí a čtvrtá část se zabývá realizací od zkoušek až po natáčení. Poslední, pátá část, se soustředí na reflexi celé podvodní scény. Zde nastiňuji, co se dle mého soudu z ideových záměrů povedlo přenést do reality.
  • Obrazové řešení televizních hudebních pořadů a klipů
    Šuster, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-20
    Bakalářská práce se zabývá vizuální koncepcí videoklipů. Rozebírá technické možnosti užívané v klipu a ty rozebírá na pracích nejznáměšík filmových i videoklipových režisérů.
  • Pohyb kamery v prostoru snímané scény
    Filip, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-19
    Pohyb kamery z hlediska vnímání pohybu, historie a současného stavu.
  • Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu
    Kukulová, Marie
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)
    Datum obhajoby: 2012-09-20
    Tato bakalářská práce nesoucí název ,,Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu?? se zabývá, odlišnou praxí kameramana v těchto dvou oborech, zvolením vhodného formátu obrazu, typu kamery, objektivů, materiálu a dalších technických specifik, které se zdokonalily a usnadňují tak filmařům práci. Zmiňuji zde filmovou historii dokumentu a hraného filmu, dříve užívanou filmovou techniku v porovnání s difitálními videokamery a digitálními fotoaparáty. Dále popisuji hraný film obsahující dokumentární prvky a dokumentární film obsahující prvky hraného filmu. Jako příklady uvádím dva filmy, o kterých dělám krátký rozbor. A také zde cituji slavné filmové tvůrce, jak českého tak světového filmu, kteří se zasloužili o filmový příděl v kinematografii.
  • Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu
    Parkán, Havel
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-20
    Tato práce pojednává o rozdílech v kameramanském přístupu k natáčení hraných a dokumentárních filmů. Součástí práce jsou rozhovory na toto téma s kameramany Miroslavem Ondříčkem a Svatoplukem Malým. Z těchto rozhovorů též celá práce vychází.
  • Spolupráce kameramana a režiséra dokumentární a hrané režie
    Páviček, Jaromír
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-06
    Filmové dílo je kolektivní, režisér je hlavním článkem tohoto kolektivu a spolupráce s kameramanem je nejdůležitější vazba při realizaci.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů