Procházet podle oponent "JARCHOVSKÝ, Petr"
Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- From good guy to psychoKuskova, Ksenia(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-09Bakalářská práce analyzuje vývoj protagonisty v první řadě seriálu Mindhunter. Definuje pojem tradičního hrdiny v narativním příběhu a nastiňuje teorii cesty hrdiny Christophera Voglera. Věnuje se charakteristice antihrdiny jako jednoho z typů protagonistů. Práce se také zabývá obecnou definicí filmového žánru a stanoví základní rysy detektivního filmu a policejního dramatu. Stručně uvádí charakteristické vlastnosti protagonisty policejního dramatu. Cílem práce je demonstrovat, jak se z původně kladné postavy agenta Forda stane padouch, charakterizovat vývoj Holdena Forda z hlediska modelu cesty hrdiny a ukázat, v čem seriál Mindhunter splňuje a v čem porušuje žánrové konvence policejního dramatu.
- MiláčekSoukupová, Irena(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-09-21Tento scénář je příběhem dívky, která kvůli lidem a osudům, které ji obklopují, zapomněla na svůj vlastní život. Nevšimla si, že její vlastní milostný vztah se rozpadá a ona v něm ztrácí půdu pod nohama i sebeúctu. Okolnosti, ve kterých žije, ji rozptylují a zaměstnávají natolik, že nevidí ani naději na nový vztah a novou seberealizaci. Přitom stačí tak málo, aby prozřela.
- PavučinyŠperkerová, Magdaléna(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2010)Datum obhajoby: 2010-10-15Scenár celovečerného filmu je spojením dvoch paralelných príbehov. Hrdinkou prvého príbehu je 20-ročná Daniela, hrdinom druhého príbehu je 28-ročný Šimon. V obidvoch príbehoch je nahliadnuté do ich zložitých rodinných vzťahov, tiež priateľských a partnerských. Daniela a Šimon musia urobiť dôležité životné rozhodnutia. Musia preskúšať svoju vernosť, spolupatričnosť a toleranciu, vziať do úvahy viaceré ohľady, ktoré sú v rozpore a rozhodnúť sa v prospech seba, alebo druhého. Ich vnútorný svet je vystavený konfrontácii s vonkajším svetom. Dejová línia sa sústreďuje na psychologickú drobnokresbu hlavných i vedľajších postáv.
- Plamen a vránaSoukupová, Petra(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-10-10Jakub žije se svou matkou a sestrou. Náhle přijíždí na delší čas babička, s kterou lze jen těžko vyjít. Jakub se dostává do větších a větších problémů. Navíc se objevuje Jakubův otec, kterého hoch dosud nepoznal. Jakub utíká od matky k otci. Je to ale východisko?
- ScénářTitka, Štefan(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-10-11Tato práce se zabývá vznikem, vývojem a následnou standardizací formy amerického scénáře. Velká část práce je pak věnována konkrétní analýze jednotlivých formálních prvků, především jejich vysvětlení a názorné demonstraci způsobu užití v běžné scenáristické praxi.
- Tatry - NápravníkProvazník, Ondřej(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-16
- Uplatnění celovečerního scénáře na českém trhuHrdý, Lukáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-09-25Předmětem bakalářské práce je uplatnění celovečerního scénáře na českém trhu z produkčního i scenáristického pohledu.