Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "JUNEK, Václav"

Nyní se zobrazuje 1 - 8 z 8
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Altový trombon
    Čermák, Lukáš
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    Tato diplomová práce se zabývá začátky trombonu a jeho vývoje od začátku do současnosti. Trombon, jak je známý dnes, se vlastně nezměnil co se týče jeho struktury od 16. století. Kromě jeho vývoje tato práce také porovnává metody učení na trombon (Franncie, Německo, Rusko) a některé hráče na trombon. Tento hudební nástroj musí být také považován za součást balíčku v jazzu. Kapitola popisuje objevení jazzu a jeho styly v Chicagu a New Orleansu do stylů šedesátých let minulého století.
  • Bachtík Jiří : Magisterský koncert
    Bachtík, Jiří
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-05-25
  • Gregorovič Vít : Magisterský Koncert
    Gregorovič, Vít
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-05-25
  • Historický vývoj trubky
    Maroul, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    Tato práce popisuje vývoj trubky od nejstarších pravěkých a starověkých
  • Jan Slabák a jeho Moravanka
    Gregorovič, Vít
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-05-25
    Tématem této diplomové práce je vynikající trumpetista Jan Slabák. Je zde představen nejen jako všestranný interpret, ale i jako kapelník svého orchestru, Moravanky. Jako její vedoucí, skladatel, aranžér a samozřejmě sólista vytvořil nový zvuk dechové hudby. Vznik Moravanky je mezníkem v historii kapel tohoto druhu. V textu je věnován prostor ještě jedné moravské dechovce a sice Mistříňance. Její členové byli, stejně jako Jan Slabák, žáky Josefa Frýborta. O něm a spolu s ním o Josefu Ištvánkovi, dalším významném učiteli mladých muzikantů, je v závěrečných kapitolách také zmínka.
  • Petr Eben - Okna podle Marca Chagalla
    Bachtík, Jiří
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-05-25
    Cílem mojí magisterské práce "Petr Eben - Okna podle Marca Chagalla" bylo seznámit se s dílem Petra Ebena a jeho skladbou Okna pro trubku a varhany. Zjistit a popsat jejich možné interpretační problémy. Moje práce se skládá ze třech hlavních částí. První je životopis Petra Ebena, druhá soupis díla. V třetí části jsem se zabýval rozborem a interpretačními problémy skladby samotné. Doufám, že moje práce bude alespoň pro některé další interprety pomocí při seznamování se s dílem Petra Ebena a hlavně jeho Okny podle Marca Chagalla.
  • Tuba a jazz
    Radová, Tereza
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    Bakalářská práce ?Tuba a jazz? pojednává o historickém průřezu dějinami jazzu s ohledem na použití tuby v nich. Nastiňuje možnosti výuky tubisty v oblastech jazzového frázování, vedení basové linky a improvizace. Obsahuje jmenný seznam světových jazzových tubistů s jejich životopisy.
  • W.A.Mozart - Rozbor Koncertu Es-dur pro lesní roh a orchestr (KV447)
    Matlasová, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    Ve své bakalářské práci jsem se zabývala rozborem koncertu W. A. Mozarta pro lesní roh a orchestr Es dur, přičemž první dvě kapitoly jsou věnovány životu a dílu tohoto autora.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů