Procházet podle oponent "KŘÍŽ, Jiří"
Nyní se zobrazuje 1 - 14 z 14
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Alláh nemrkáBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Jedná se o dokument o českých dívkách, které konvertovaly na islámskou víru. Ve filmu mluví dvě dívky z okolí Teplic a matka jedné z nich. Snahou bylo zjistit, proč konvertovaly a zda jsou tak šťastné.
- Druhé dějstvíGreiner, Ladislav(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)Datum obhajoby: 2011-06-02Zvukové ztvárnění filmu Druhé dějství
- HypermarketBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Tento film se odehrává v prostředí hypermarketu. Příběh vypráví o několika lidech, jejichž osudy se navzájem propojují a setkávají se právě v hypermarketu. Tento film byl natočen pro Českou televizi Ostrava.
- Metoda na cestěBalcar, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Dva příběhy korejské a české ženy. Cesta Korejské průvodkyně z Prahy do Drážďan. Partnerská hádka v bytu Korejky.
- Soubor krátkých animovaných filmů: Coffee BreaksBojič, Bojan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-07Přiložený soubor animovaných filmů patří k seriálu krátkých filmů, které byly vytvořeny za účelem propagace produktu Nescafe na internetových stránkách www.coffeebreaks.cz
- Tragédie v operačním střediskuPatríková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Jeden den v životě pracovníka hasičského operačního střediska.
- Vývoj zvuku v českém filmuPavlovská, Kateřina(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-10-11Práce popisuje technologický a metodologický vývoj výroby a zpracování zvukové složky audiovizuálních děl na území dnešní České republiky mezi lety 1930 až 2005. Zaměřuje se především na Filmové studio Barrandov, které více než třicet let zajištovalo veškerou českou filmovou výrobu. První zvukové filmy zaznamenávaly zvuk pomocí optického záznamu na filmový materiál. Pozdější magnetický záznam zvuku ve filmové výrobě po několik desítek let. Po analogovém období přichází éra digitálního záznamu zvuku. Práce rozebírá specifika každého období a uvádí příklady na přiložených DVD nosičích. Pro českou tvorbu je specifické spíše postsynchronní natáčení nežli natáčení kontaktní. Práce v jednotlivých obdobích srovnává situaci ve výrobě a technologickém vybavení českého filmu s vyspělými západními studii. Práce se věnuje i ekonomickým a politickým faktorům, které filmovou výrobu významným způsobem ovlivňovaly.
- Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílechŽeníšek, Martin(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)Datum obhajoby: 2007-09-19Bakalářská práce na téma: ?Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílech? má přiblížit začínajícím studentům katedry zvukové tvorby FAMU některé ze základních činností spojených se zvukovou tvorbou a zabývá se též některými praktickými radami a zásadami spojenými s touto profesí. Práce se dělí na čtyři části: Přípravné práce, období natáčení, zvuková postprodukce a slovník základních pojmů. Autor bakalářské práce nedosáhnul komplexního přehled všech činností zabývajících se zvukovou tvorbou, zabývá se pouze některými vybranými pasážemi.
- ZaříkávačkyBojič, Bojan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-10-07Zaříkavačky jsou příběhem mladého vietnamského páru, který žije v Praze. Mladík je představitelem mladší generace a snaží se zapojit do okolního světa a odpoutat od domácí uzavřené komunity, i proto pracuje ve městě jako noční taxikář. Zároveň usiluje o vietnamskou dívku z tržnice, které ale není kvůli svému věku i rodině dovoleno se stýkat mimo tržnici. Jedné noci nakonec mladík prožije to, co by vlastně chtěl zažívat se svou dívkou.
- Zvuk v celovečerním filmu beze slovKlusák, Martin(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)Datum obhajoby: 2013-06-03Hlavním záměrem práce je charakterizace celovečerního neanimovaného filmu beze slov a rozbor principů zvukové dramaturgie a filmové řeči ve snímcích tohoto neoficiálního žánru. Úvodní kapitoly práce obecně pojednají o fenoménu celovečerní nonverbální kinematografie se zaměřením na historický vývoj a obecnou filmovou řeč. Střední díl práce představí vybrané snímky beze slov, stručně je popíše a pokusí se o jejich subžánrové rozřazení. Poslední, nejrozsáhlejší díl práce je analytickou studií různých přístupů k paušálnímu omezení mluveného slova. Tato část ústí v závěrečnou zvukově-teoretickou charakterizaci zvukové složky beze slov.
- Zvuková dramaturgie filmového žánru hororMatuška, Matěj(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)Datum obhajoby: 2006-09-20Tématem bakalářské práce je sound design filmového hororu, tzn. zvuková kompozice specifického žánru, který je charakteristický vysokou mírou stylizace.
- Zvuková dramaturgie ve filmech Alfréda HitchcockaPatríková, Michaela(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Práce přibližuje zvukovou stránku díla režiséra Hitchcocka. První část se zabývá vztahem A.H. ke zvukovému filmu. Přibližuje jeho filmový styl, jeho názory na vznik zvukového filmu a přístup k práci se zvukem. Druhá část práce je zaměřena na rozbor zvukové dramaturgie v devíti vybraných filmech. Práce je doplněna ukázkami klíčových pasáží na DVD.