Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KŘÍŽ, Jiří"

Nyní se zobrazuje 1 - 14 z 14
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Alláh nemrká
    Bartošová, Veronika
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-17
    Jedná se o dokument o českých dívkách, které konvertovaly na islámskou víru. Ve filmu mluví dvě dívky z okolí Teplic a matka jedné z nich. Snahou bylo zjistit, proč konvertovaly a zda jsou tak šťastné.
  • Druhé dějství
    Greiner, Ladislav
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2011)
    Datum obhajoby: 2011-06-02
    Zvukové ztvárnění filmu Druhé dějství
  • Hypermarket
    Bartošová, Veronika
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-17
    Tento film se odehrává v prostředí hypermarketu. Příběh vypráví o několika lidech, jejichž osudy se navzájem propojují a setkávají se právě v hypermarketu. Tento film byl natočen pro Českou televizi Ostrava.
  • Metoda na cestě
    Balcar, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)
    Datum obhajoby: 2008-09-17
    Dva příběhy korejské a české ženy. Cesta Korejské průvodkyně z Prahy do Drážďan. Partnerská hádka v bytu Korejky.
  • Podstata a principy emotivního působení zvuku ve filmech Toma Tykwera
    Kapeller, Petr, 1974-
    (2002)
  • Soubor krátkých animovaných filmů: Coffee Breaks
    Bojič, Bojan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-07
    Přiložený soubor animovaných filmů patří k seriálu krátkých filmů, které byly vytvořeny za účelem propagace produktu Nescafe na internetových stránkách www.coffeebreaks.cz
  • Tragédie v operačním středisku
    Patríková, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-16
    Jeden den v životě pracovníka hasičského operačního střediska.
  • Úloha zvuku v dramatických momentech audiovizuální tvorby
    Pospíšil, Štěpán
    (2005)
  • Vývoj zvuku v českém filmu
    Pavlovská, Kateřina
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-10-11
    Práce popisuje technologický a metodologický vývoj výroby a zpracování zvukové složky audiovizuálních děl na území dnešní České republiky mezi lety 1930 až 2005. Zaměřuje se především na Filmové studio Barrandov, které více než třicet let zajištovalo veškerou českou filmovou výrobu. První zvukové filmy zaznamenávaly zvuk pomocí optického záznamu na filmový materiál. Pozdější magnetický záznam zvuku ve filmové výrobě po několik desítek let. Po analogovém období přichází éra digitálního záznamu zvuku. Práce rozebírá specifika každého období a uvádí příklady na přiložených DVD nosičích. Pro českou tvorbu je specifické spíše postsynchronní natáčení nežli natáčení kontaktní. Práce v jednotlivých obdobích srovnává situaci ve výrobě a technologickém vybavení českého filmu s vyspělými západními studii. Práce se věnuje i ekonomickým a politickým faktorům, které filmovou výrobu významným způsobem ovlivňovaly.
  • Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílech
    Ženíšek, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2007)
    Datum obhajoby: 2007-09-19
    Bakalářská práce na téma: ?Základy zvukové tvorby v audiovizuálních dílech? má přiblížit začínajícím studentům katedry zvukové tvorby FAMU některé ze základních činností spojených se zvukovou tvorbou a zabývá se též některými praktickými radami a zásadami spojenými s touto profesí. Práce se dělí na čtyři části: Přípravné práce, období natáčení, zvuková postprodukce a slovník základních pojmů. Autor bakalářské práce nedosáhnul komplexního přehled všech činností zabývajících se zvukovou tvorbou, zabývá se pouze některými vybranými pasážemi.
  • Zaříkávačky
    Bojič, Bojan
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-10-07
    Zaříkavačky jsou příběhem mladého vietnamského páru, který žije v Praze. Mladík je představitelem mladší generace a snaží se zapojit do okolního světa a odpoutat od domácí uzavřené komunity, i proto pracuje ve městě jako noční taxikář. Zároveň usiluje o vietnamskou dívku z tržnice, které ale není kvůli svému věku i rodině dovoleno se stýkat mimo tržnici. Jedné noci nakonec mladík prožije to, co by vlastně chtěl zažívat se svou dívkou.
  • Zvuk v celovečerním filmu beze slov
    Klusák, Martin
    (Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2013)
    Datum obhajoby: 2013-06-03
    Hlavním záměrem práce je charakterizace celovečerního neanimovaného filmu beze slov a rozbor principů zvukové dramaturgie a filmové řeči ve snímcích tohoto neoficiálního žánru. Úvodní kapitoly práce obecně pojednají o fenoménu celovečerní nonverbální kinematografie se zaměřením na historický vývoj a obecnou filmovou řeč. Střední díl práce představí vybrané snímky beze slov, stručně je popíše a pokusí se o jejich subžánrové rozřazení. Poslední, nejrozsáhlejší díl práce je analytickou studií různých přístupů k paušálnímu omezení mluveného slova. Tato část ústí v závěrečnou zvukově-teoretickou charakterizaci zvukové složky beze slov.
  • Zvuková dramaturgie filmového žánru horor
    Matuška, Matěj
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-09-20
    Tématem bakalářské práce je sound design filmového hororu, tzn. zvuková kompozice specifického žánru, který je charakteristický vysokou mírou stylizace.
  • Zvuková dramaturgie ve filmech Alfréda Hitchcocka
    Patríková, Michaela
    (Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)
    Datum obhajoby: 2009-09-16
    Práce přibližuje zvukovou stránku díla režiséra Hitchcocka. První část se zabývá vztahem A.H. ke zvukovému filmu. Přibližuje jeho filmový styl, jeho názory na vznik zvukového filmu a přístup k práci se zvukem. Druhá část práce je zaměřena na rozbor zvukové dramaturgie v devíti vybraných filmech. Práce je doplněna ukázkami klíčových pasáží na DVD.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů