Procházet podle oponent "KAŠPAROVSKÝ, Roman"
Nyní se zobrazuje 1 - 7 z 7
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkceVondráčková, Alexandra(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-10-06Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
- Cinematography in the Colombian AmazonMahecha Castaneda, Carlos Mario(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2019)Datum obhajoby: 2019-09-26The present research intends to go through significant contemporary productions done in the Colombian Amazon Rainforest in a time where historical changes are driving the country towards very difficult decisions. In this context, the cinematographer as an artist has a responsibility with his or her culture and society where technological choices are absolutely bounded with the motives of the craft and the construction of an embracing identity that can fit all the post colonial miscegenation. Is the jungle a place to protect and leave untouched? Is it there for the cinematographer with the tools of the profession to exploit its imagery? To whom is the author talking and what is his or her aim with the piece done, particularly in a place with millenary cultural heritage and one of the most important, if not the most, ecosystem in the earth to fight climate change. Technology becomes as an aesthetical and ethical decision as the place where the camera is placed.
- Digitální nástroje pro výkonné producenty a producentkyDrtílková, Barbora(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2023)Datum obhajoby: 2023-06-21Výkonní producenti a producentky jsou z podstaty svého povolání vysoce organizovaní, všestranní a všeobecně kompetentní lidé. Tento požadavek je pak přirozené mít na celý produkční štáb, který má výkonný producent či producentka pod sebou. Pokud bychom se však měli podívat na práci produkce z perspektivy každodenních činností, zjistíme, že odbavení těchto úkolů, které jsou pro hladkou produkci naprosto nezbytné, znamená v praxi hodně drobných digitálních manuálních úkonů. S příchodem počítačů a internetu jsou v teorii všechny problémy dnešní výkonné produkce řešitelné. Jaké existují digitální nástroje, které by producentům a producentkám práci mohly zjednodušit? Které z těchto nástrojů jsou využívány vybranými výkonnými producentkami a producenty? Cílem této práce je představit dostupné a relevantní digitální nástroje pro práci současné výkonné produkce českého hraného filmu ve fázi preprodukce a produkce a tím ukázat způsoby zefektivnění každodenních rutinních úkonů.
- Možnosti prezentace začínajících produce ntů na filmových trzíchKotrlová, Jitka(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2012)Datum obhajoby: 2012-09-12Práce postihuje šíři možností, kterou může začínající producent využít při vývoji celovečerního hraného filmu. Čtyři základní aktivity producenta na festivalovém/filmovém trhu jsou doplněny do kontextu proměny podoby festivalové krajiny v evropském regionu.
- Produkce v indickém filmovém průmysluTrojánek, Tadeáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2015)Datum obhajoby: 2015-10-07Diplomova prace predstavuje fungovani indickeho filmoveho prumyslu a zameruje se na rozdily a specifika oproti ceskemu prostredi. Pres zakladni sociodemograficky a historicky uvod se dostavame ke specifikum vyroby filmu a dale se diplomova prace zameruje na zpusoby financniho zajisteni filmu a jeho naslednou distribuci. Cilem diplomove prace je detailne predstavit styl indickeho nataceni pro ceske servisni spolecnosti, a to na zaklade osobní zkusenosti autora, ctyrmesiciniho studijniho pobytu v Bombaji a osobnich schuzek s indickymi a ceskymi profesionaly.
- Tradice a současnost divadla na obrazovce České televizeHocková, Alžběta(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2016)Datum obhajoby: 2016-06-08Tato bakalářská práce mapuje tradici vysílání divadelních záznamů a přímých přenosů ve vysílání České televize z hlediska práce produkce. Nejprve shrnuje historii divadelního vysílání od počátku existence České televize, následně se soustředí především na vznik kanálu ČT art a první tři roky jeho existence. Podrobně rozebírá tuto problematiku na třech konkrétních případech.
- Vývoj filmového jazyka Terrence MalickaŠťastný, Tomáš(Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta, 2021)Datum obhajoby: 2021-09-29Tato magisterská práce se zabývá vývojem obrazového řešení filmů Terrence Malicka. Nabízí komplexní vhled do vývoje osobnosti režiséra s důrazem na jeho spolupráci s kameramanem. Práce analyzuje celou Malickovu filmografii, přičemž zkoumá, jak kamerová složka daného filmu přispěla k vývoji Malickova filmového jazyka. Závěr nabízí zamyšlení nad specifickou souhrou režiséra a kameramana nejen na poli Malickovy tvorby.