Procházet podle oponent "KLENKA, Jiří"
Nyní se zobrazuje 1 - 4 z 4
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
- Cena Český lev v kategorii Nejlepší zvukSlavík, Filip(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Tato bakalářská práce je přehledem nejdůležitějších událostí týkajících se výročních cen Český lev. V první časti se zabývá hlavními problémy hlasování v kategorii Nejlepší zvuk. Obsahuje názory členů České filmové a televizní akademie na tuto problematiku. Ve druhé části jsou stručné rozbory zvukové složky pěti vybraných oceněných filmů hlavní cenou. Cílem je poodhalit zákulisí hlasování a posouzení objektivnosti výsledků soutěže.
- Pojetí filmového zvuku v díle Roberta BressonaBartošová, Veronika(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2008)Datum obhajoby: 2008-09-17Robert Bresson byl význačnou osobou francouzské kinematografie. Za svůj dlouhý život natočil čtrnáct filmů. Tématem této bakalářské práce je pojetí filmového zvuku v jeho díle. Práce má pět částí. První část je obecný úvod a zamyšlení se nad podstatou umělcova díla. V druhé části je několik málo slov o životě Bressona a o dramaturgických prvcích, které ve svých dílech využíval. Třetí část tvoří Bressonovy ?Poznámky o kinematografu?, které sepisoval během svého života a výběr z nich týkající se převážně zvuku. Čtvrtá část je věnovaná rozborům všech Bressonových děl z hlediska použití zvuku a zvukové dramaturgie a srovnání jeho teorie s praxí. Poslední část je zobecňující závěr o využití zvuku v Bressonově díle.
- Sampler jako tvůrčí nástroj při práci s ruchy v AV díleŠléška, Jan(Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta AMU, 2009)Datum obhajoby: 2009-09-16Cílem teoretické bakalářské práce jako odborné studie je podrobně představit tvůrčí možnosti sampleru při práci s ruchy v AV díle a pomocí teoretických i praktických příkladů prokázat jeho obrovský přínos při ruchové kompozici zvukové složky.