Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KOUTNÍK, Štěpán"

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Dechový orchestr mladých Krnov
    Horáková, Lucie
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-07
    Česká republika a zejména severní morava je známa bohatou tradicí dechové hudby. Dechový orchestr mladých Krnov funguje or roku 1961 nepřetržitě téměř padesát let. Za tuto dobu se stal špičkovým tělesem v oblasti mládežnických dechových orchestrů v České republice. Reprezentuje naši zemi na mnoha zahraničních zájezdech (Evropa, USA) a je výhercem významných soutěží. Těchto úspěchů dosahuje zejména díky svému uměleckému vedoucímu Karlu Dospivovi, který dirigentem po celou dobu fungování orchestru.
  • Lucie Horáková: Magisterský koncert
    Horáková, Lucie
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2010)
    Datum obhajoby: 2010-06-07
  • Multižánrová flétnová tvorba Mika Mowera
    Juričová, Jana
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2015)
    Datum obhajoby: 2015-06-04
    Bakalářská práce mapuje život a flétnovou tvorbu britského flétnisty a multižánrového skladatele Mika Mowera. Jeho dílo je silně ovlivněno nonartificiální hudbou, proto je v práci i rozsáhlejší kapitola o historii užití flétny jako plnohodnotného nástroje v jazzu. Tato kapitola se věnuje jak žánrům jazzu, tak významným interpretům. Druhá část práce se zabývá Mowerovými koncertními skladbami pro flétnu (koncert, sonáty, suity, sólové skladby).
  • R. Wagner: Siegfried a Soumrak bohů - klarinetový a orchestrální part
    Pařík, Jan
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    Ve své diplomové magisterské práci se zabývám popisem klarinetovývh partů oper Siegfried a Soumrak bohů od Richarda Wagnera. Jednotlivé party není jednoduché popsat. Měl jsem však možnost se s těmito party blíže seznámit a zahrát si tyto díly teatrologie. Chci však poukázat na leitmotivy hrané klarinety a problematiku a obtížnost techto partů, délku, intonaci a výraz. Ne všechny pasáže a leitmotivy jsou obtížné a proto jen jejich část je použita jako ukázka v textu. Kompletní tabulka je uvedena jako součást přílohy. Práce je rozdělena do několika kapitol - dle jednání jednotlivých oper. Více jich je v partu prvního klarinetu a v souhře prvního a druhého klarinetu. Proto rozbor některých těchto motivů je zaměřen více na druhé jednání v Siegfriedovi a první jednání v Soumraku bohů.
  • Výrazné ženské osobnosti ve vývoji klarinetové hry
    Pelikánová, Milena
    (Akademie múzických umění v Praze. Hudební a taneční fakulta AMU, 2006)
    Datum obhajoby: 2006-06-15
    V dnešní době je již cela normální vidět ženy v mužských povoláních různých oborů, mezi něž bezesporu patří i hudba. Blíže specifikováno hru na dechové nástroje jako je flétna, hoboj, klarinet, fagot, trubka, lesní roh, ale dnes i trombon a tuba, jsme si dříve nedávali vůbec do souvislostí se ženou. Dnes je tomu jinak. Nejen vývoj těchto nástrojů, ale i vývoj ve společnosti dává ženám vyniknout v těchto disciplínách.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů