Logo úložiště
Archiv závěrečných prací AMU
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  • Prohlížet katalog podle
  • English
  • Čeština
  • Přihlásit se
  1. Domů
  2. Procházet podle oponenta

Procházet podle oponent "KREJČA, Tomáš"

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Výsledků na stránku
Možnosti řazení
  • Forma (tradiční) vs hudební řeč (nová)
    Molin, Andrzej
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2018)
    Datum obhajoby: 2018-06-07
    Tato práce se zabývá fugami Johanna Sebastiana Bacha v cyklu Dobře temperovaný klavír a Dmitrije Šostakoviče v cyklu 24 preludií a fug. Analyzuje jednotlivé součásti a časový průběh vybraných skladeb. Následně nabízí srovnání a hlubší charakteristiku hudebního jazyka D. Šostakoviče.
  • Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
    Christovová, Aneta
    (Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta, 2016)
    Datum obhajoby: 2016-06-07
    Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna? Sociální média jsou popsána na úrovni běžného uživatele, z rozboru vyplývá vhodnost konkrétních služeb pro subjekty z oblasti vážné hudby (orchestr, operní divadlo, festival, interpret). Vážná hudba je zde – při zachování nesporných specifik – chápána jako (marketingový) produkt. Práce nabízí shrnutí sociálních médií, prostřednictvím kterých můžeme komunikovat s cílovými skupinami, která je využívají. Představuje též základní pravidla pro efektivní práci se sociálními médii.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Nastavení cookies
  • Zásady zpracování osobních údajů